טורנדו... למה רוב סופות הטורנדו נקראות בשמות של נשים ?
S sahr12 New member 17/11/02 #2 עד כמה שידוע לי "אל ניניו" הוא גבר אבל אוליי מכיון שהשמות באים כמונח על סערות,סופות.. וסערה ,וסופה זה נקבה...אז צירפו להן שמות נשיים...כך אני מניח... אלא אם כן יבוא האניגמטי...חחחחחחחחח
עד כמה שידוע לי "אל ניניו" הוא גבר אבל אוליי מכיון שהשמות באים כמונח על סערות,סופות.. וסערה ,וסופה זה נקבה...אז צירפו להן שמות נשיים...כך אני מניח... אלא אם כן יבוא האניגמטי...חחחחחחחחח
F From NY New member 17/11/02 #3 Because they are Hamot, lahot ve soarot ve kshehen ozvot hen mashirot otha bli klum hahahahaha
מ מחריבת מסיבות New member 17/11/02 #5 אז ככה מותק מה? החלטת שאת רוצה את כולם בשבילך? מחריבה אנייייבאדדדדיייייהוםםםםם??
ק קרן אור לי New member 17/11/02 #7 ../images/Emo6.gifואני חושבת שבגלל../images/Emo6.gif שנשים הן כמו סופות הורוקן באות בסערה ויוצאות בסוף עם הסלון והבית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
../images/Emo6.gifואני חושבת שבגלל../images/Emo6.gif שנשים הן כמו סופות הורוקן באות בסערה ויוצאות בסוף עם הסלון והבית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח