טורנדו...

טורנדו...

למה רוב סופות הטורנדו נקראות בשמות של נשים ?
 

sahr12

New member
עד כמה שידוע לי "אל ניניו" הוא גבר

אבל אוליי מכיון שהשמות באים כמונח על סערות,סופות.. וסערה ,וסופה זה נקבה...אז צירפו להן שמות נשיים...כך אני מניח... אלא אם כן יבוא האניגמטי...חחחחחחחחח
 

From NY

New member
Because they are

Hamot, lahot ve soarot ve kshehen ozvot hen mashirot otha bli klum hahahahaha
 
../images/Emo6.gifואני חושבת שבגלל../images/Emo6.gif

שנשים הן כמו סופות הורוקן באות בסערה ויוצאות בסוף עם הסלון והבית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה