טוב חברס´...בא לכם לעזור לי?

lighter

New member
תודה על ההרצאה המיותרת...

ובקשר לאבאמא-אני יודעת שהם עושים את זה למעני, אבל הם לא מבינים שאם אני ארצה לעשן אני אאשן בלי קשר למה שהם יעשו, וזה מה שחבל...בגלל זה גם אני לא אגלה להם, רוב הסיכויים לפחות שאני לא אגלה להם...למרות שאם הם יגלו את זה לבד, אז אני אפילו לא רוצה לחשוב על מה שהם יעשו לי...
 

sivani

New member
בתור התחלה-אני מציעה לך להפסיק

לפני שיהיה מאוחר מדי ותתמכרי לזה... עישון זה הדבר הכי רע שיכול להיות, באמת. זה לא מגניב, זה לא פופולרי וזה בטוח אבל בטוח לא בריא! אני מקווה שזה נתן לך איזה רמז לגבי המשך ההודעה :p עכשיו, אם את חושבת שלמרות זאת את רוצה להמשיך לעשן, אני מציעה לספר להורים שלך. בגלל: א. אם הם יגלו בעצמם, ותאמיני לי, הם יגלו, דברים כאלה לא קל להסתיר לאורך זמן, הם יכעסו עלייך הרבה יותר בגלל שלא סיפרת להם. ב. אולי, ואני אומרת את זה בתור אולי בלבד, כי אני באמת לא מכירה את ההורים שלך, אם תבואי ותספרי להם בעצמך, הם יכעסו עליך פחות מאשר אם הם יגלו את זה לבד..ואז אני בטוחה שהתוצאות יהיה יותר חמורות אם לא תספרי להם. בהצלחה! סיון
 

Siriusnip

New member
יש לי 2 עצות../images/Emo15.gif../images/Emo15.gif../images/Emo15.gif../images/Emo15.gif

1) דבר ראשון: תפסיקי לעשן!!- זה רע, זה מגעיל, זה לא טוב,זה ממכר, זה מסריח לא בריא, ועוד... עכשיו התחלת לעשן בגיל 16, זה גיל ממש נמוך להתחיל, תחשבי לעצמך לזמן הרחוק ולא לקצר( אני מצטט אנשים שמעשנים"וואי זה כיף, אז למי איכפת?")- כי איכפת לך מהבריאות של עצמך, אני בטוח בזה. וזה גם מזיק לאחרים. בקיצור זה רע!!!- במילא את לא תקשיבי לי אבל זה חשוב שתחשבי על זה לזמן הרחוק של עוד הרבה שנים, שזה ימעס לך ואז תהיי ממש מכורה, אני מציע לך להפסיק עכשיו ותוך 9 חודשים הגוף שלך יהיה כמו לפני 3 חודשים. אבל את לא מכירה אותי, אני סתם אחד מהפורום שלא מזיז לך, אז למה שתקשיבי לי, זה יהיה ברור אם זה מה שתחשבי. רק תחשבי על זה עמוק יותר. 2)אם את מפסיקה לעשן, תחכי חודש, תראי שאת מצליחה ואז תספרי להורים שלך שעישנת, אבל הבנת שזה לא טוב אז הפסקת- הם יהיו גאים בך אם לא תשימי על מה שכתבתי, ותמשיכי לעשן בכל זאת- אז תספרי להם- ודחוף. תחשבי שניה מה יהיה יותר נורא, לבוא אליהם ולהתוודות, או שיום אחד הם ימצאו כופסת סיגריות או משהו ויתעצבנו עלייך נורא, ויעשו איתך שיחות וקקי כאלה. כל הורים מגלים לבסוף. למשל אחותי בת 18 והיא התחילה לעשן לפני שנה והיא לא סיפרה להורים שלי, הם גילו לבד. אין לך מושג איך הם התעצבנו עלייה, פחות על העניין עצמו- אלא על זה שהיא לא סיפרה להם. והיום אין להם בעיה עם זה, הם התרגלו. ואני יושב לי בבית וכל כופסת סיגריות שאני מוצא- ישר נזרקת לפח- רטובה, כדי שלא יוצאיאו מהפח(לא משנה אם של אמא שלי או של אחותי). בקיצור ספרי להם!, זה חשוב!
 

Siriusnip

New member
משהו שרציתי לדעת, בעניין עישון../images/Emo15.gif

[URL='http://'] שאלות:[/URL] 1)למה אתם מתחילים לעשן? 2)למה אתם ממשיכים אחרי שאתם יודעים שזה מזיק? 3)למה לעזעזל זה כיף לשאוף עשן? (מה זה כיף לכם, מה זה עושה, מה מרגישים?) 4)מה זה התמכרות מבחינת ההרגשה?- זה קשה לדמיין שאתה חייב משהו או שאתה מתחיל להתעצבן והכל. (וההתמכרות שלי למחשב זה שונה!
) ואלה שמעשנים, תענו לי ברצינות, תמיד רציתי לדעת את כל הדברים האלה. אגב מחישוב פשוט, מעניין לדעת ש: בן אדם שמעשן 10שנים הוציע על סיגריות באזור 42,000 ש"ח בן אדם שמעשן 20שנים, הוציע על סיגריות באזור 84,000 ש"ח בן אדם שמעשן 30שנים, הוציע על סיגריות באזור 126,000 ש"ח בן אדם שמעשן 40שנים, הוציע על סיגריות באזור 168,000 ש"ח בן אדם שמעשן 50 שנים, הוציע על סיגריות באזור 210,000 ש"ח ותמשיכו לחשב... בכסף הזה הייתם קונים לעצמכם איזה מכונית טובה, אולי איזה מיטה נחמדה חדשה, אולי הייתם נוסעים לאיזה חופשה בארה"ב, אולי הייתם משקיעים את זה בבנק וזה היה צומח, אולי הייתם ממלאים בחלק מהכסף לוטו וזוכים במיליון ש"ח..... ואתם תחליטו מה עוד הייתם עושים עם 210,000 ש"ח בגיל ~65~.
 
אני לא אחסוך 50 שנה למכונית

ואז אמות מהתקף לב.. עזוב אותך זה לא העניין של הכסף ואני נגיד לא מעשן כל יום 5 קופסאות זה פעם ב.. אני לוקח לאמא שלי 20 שקל וזה גם לא תמיד 20 כי לפעמים יש לי ולפעמים יש לי פחות ואני משלים ממנה קיצר אין בעיה עם זה כרגע
 

קטיפה

New member
תשובות..

ו2 1 בהתחלה זה היה כי חברה שלי אמרה לי לנסות ניסיתי והמשכתי כי טוב לי כך. אבל אני לא מרוצה כי אני יודעת שזה מזיק ואני פוחדת ששהורים שלי יגלו. 3לא יכולה להסביר מה זה עושה.. ולגבי השאלה של המנהלת אני בת 13 וחצי וההורים שלי תמיד שהם רואים ילדים בגילי מעשנים אוייש הם לא יודעים כמה הם הורסים את הבריאות ועוד משפטים וזה מוזר כי שני ההורים שלי מעשנים והרבה!!
 

Angel Girl1

New member
אנשים... בואו נהיה מציאותים...

זה ממש קל לכם לכתוב שהיא תפסיק... באמת... זה קל להגיד, קשה לעשות... תראו... אני דיברתי אתמול עם איזה מלאך מקסים... שגם כן מעשן... בהתחלה ניסיתי להוריד... ואז הבנתי מה הסיבות... ומה כל הדברים וזה... ואז ירדתי מזה (אממ... אני אמשיך... אבל לא בקטע של ממש...) אז תראי... אני מאמינה שלהביא לך ככה עצה על הדבר הזה... זה ממש לא נכון... כי זה תלוי מה היו הנסיבות שלך וכ´ו וכ´ו... אם בא לך... דברי איתי באיציק (93845411) ואולי שם אחרי שאני אשמע את כל הסיפור, אני אדע...=/
 
אנשים שמעשנים כי זה כיף למי איכפת

זה אנשים שמעשנים כי זה פוזה זה לא אנשים שמעשנים כי זה עוזר להם דוגרי זה לא עוזר לאף אחד זה פסיכולוגי זה חרא אבל זה טוב וכל עוד זה טוב ו"עוזר" לי, אני אמשיך ולא כי זה כיף למי איכפת. אולי בגיל הזה ההורים יכולים להכריח אותך לא לעשן אחותך בת 18 אם זה מהכסף שלה היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה.. ההורים אף פעם לא יכולים להכריח לא לעשן. (בניגוד למה שכתבתי בהתחלה) אז חשבתי על זה שאמא שלי ניסתה להכריח אותי לא לעשן היא פשוט לא נתנה לי כסף וזרקה לי קופסאות אז היה לי כסף משלי והחבאתי קופסאות אצל חברים ועשיתי לה דווקא אז היא ירדה מזה..
 

קטיפה

New member
שאלה..

גם אני מעשנת 1-2 ליום ואני לא ממש מרוצה מזה אבל אני לא רוצה להפסיק אבל אני פוחדת שההורים שלי יגלו..
 

*neta*

New member
רגע

את לא מרוצה מזה שאת מעשנת אבל עדיין רוצה לעשן? ומאוד תלוי מה ההורים שלך חושבים בנושא העישון..בכל מקרה יש לקחת בחשבון שהם יכולים לגלות..
 

Siriusnip

New member
אוקי אז תעני לי לשאלות למעלה?../images/Emo15.gif

יאללה זה כאילו אנשים מתחמקים מהתשובות! ובקשר לעניין- אני מציע לך את אותו דבר שהצעתי קודם- או שתפסיקי לעשן או שתספרי להם.
 

m.n

New member
מניסון../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

התחלתי לעשן לפני כחצי שנה סיגריה פה, סיגריה שם עד שזה הפך להרגל קבוע... 3 פעמים ההורים שלי גילו ( לאחר שכל פהם הבטחתי להפסיק) את זה ורק לראות את העיניים שלהם יוצאות מהחורים הייתה חוויה לא נעימה ודי מפחידה האמת... אז מכל הלב אני ממליצה לך לא לגלות להם בחיייים! מה שקרה זה ששני ההורים שלי מריחים אותי כל פעם שאני חוזרת הביתה!!! מחברות, מידידים, מיציאות ואפילו סתם מהקניון! אתאמיני לי שזה ממש לא נחמד איך שהם איבדו את האמון שלהם בי!!! אז תאמיני לי בתור אחת שעברה את מה שאת עברת- זה לא שווה את זה!!! כרגע הפסקתי לעשן ואני מעשנת רק כמה סיגריות מדי פעם ככה שלהורים שלי אין סיבה להריח אותי כל פעם וזה ממש ממש הרס אותי כשההורים שלי איבדו את האימון שלהם בי!!! בקיצור תאמיני לי הקטע של העישון יימאס גם עלייך תוך חודש חודשיים אבל האימון שההורים יאבדו בך והעונשים שתקבלי יימשכו הרבה יותר זמן... אז אל תקחי את הסיכון!!!
 
למעלה