חתכו את הבדיחה שאייל אמר פציפיסטית

Yuvalenko

New member
חתכו את הבדיחה שאייל אמר פציפיסטית

ואמר משו על זה שקצב בפריז, אז הוא לא יכול לשאול...
ושמתם לב כמה טל צוחק ברקע כל הזמן??? בעיקר בקטע של "גבר-גבר".... ואגב, ראיתי גם את רובי דואניאס לפני הצילומים, ושני הסתכלה עליו ועשתה כזה "הנה זה! הוא מוכר לי!" והיא כמובן לא ידעה מאיפה... אז הוא הסתכל עליה כאילו היא איזה חייזר.
 

ElinorL

New member
יאאא! איזה יפה היה עם לובה המאמי!!!

הם עושים את זה מזה מרגש זה היה כמו סרט כזה ואיך שהראו את מוסטפה במלצר ידעתי שיקרה משהו כזה (כמו שזה קורה בסרטים) אבל רציני זה היה מזה מרגש, אני כמעט בכיתי! באמא שלי! חחח
טוב אני מתה על לובה הזאתי! אני אפילו בכיתי שפיטרו אותה! לקחתי את זה "קשה קשה" (או יותר נכון יותר מידי קשה:) כל הכבוד ללובה על הערכים ושהיא לא שכחה מאיפה היא באה! אני מסכימה עם חלי (וגם שצריך להעיף את ג'ודי הסתומה חחח:) אני מזה אוהבת לשמוע את פרידמן צוחק ברקע. יש לו צחוק מזה מתוקי כזה והוא בכלל חמודי :) איזה קטע שהביאו את דנה אינטרנשיונל (מה עם אישתו של אודי? חח) אבל איזה רעים איך שהם צחקו עליה! חי חי :) זהו, אני לא מאמינה שיש רק עוד תוכנית אחת! הדבר שמנחם אותי זה שכנראה תיהיה עוד עונה בקיץ ואז שוב יהיה שיגעון
זהו, היה פרק ממש יפה ובגלל זה כל הפרצופים השמחים :))) יאללה בי
 

mati88

New member
היה גאוני. נקודה.

טוב נו לא נקודה... הקטע עם דנה אינטרנשונל היה ענק! חחח ידעתי שהם יעשו משו כזה...(אני זוכרת במעורפל שהיה איתה כבר קטע שהם צחקו על השינוי מין שלה מולה...לעוד מישו זה מוכר?) את לובה הם הוציאו סופר גברת גברת... מלכי עולם מי שכתבו תמערכון! והקטע עם מופז היה מצוין וגם עם וענונו (ככה כותבים?). וזהו נראה לי... אה הכותרות של קיציס היו מצויונת כולם! ויש לי שאלה, איפה הייתה עלמה זק בתוכנית הזו?
 

ElinorL

New member
היא הייתה אבל לא הרבה

אני מנסה להזכר איפה אבל אני לא מצליחה אני זוכרת בבירור שהיה קטע איתה! אווווף טוב, מתי שיהיה לי את הפרק על המחשב אני אסתכל ואגיד לך
 

ElinorL

New member
מתי מצאתי לך את עלמה

ובאמת היא לא היתה כמעט! כולה היו לה 3 תפקידים מזה פיצים! 1)היא היתה האישה שזיהתה את הפושע בהתחלה (בקטע עם שרון של החסכון) 2) היא היתה האחות שפרידמן הלך לטפל במיליונר ואמר לה לתפור אותו אחרי הנפל הפלאפון 3)היא היתה הסבתא שקיבלה התקף לב זכרתי שראיתי אותה והנה אמרתי לך איפה :) יאללה בי
 

kfm

New member
עלמה זק באמת נעלמה קצת..

לאידת למה..חבל.. ושמתי לב..שבזמן האחרון פרידמן מסביר את לובה דרך חלי....כלפם ש*חלי* מדברת על לובה זה בעצם קצת פרידמן..לא?..כי אני זוכרת שהיה איזה פרק שחלי אמרה שאי אפשר לבוא אל לובה בטענות משו כי האנשים מעצבנים אותה וכו'..גם יש את זה במיקס הזה של לובה....קיצורו פשוט שמעו את טל בחלי קצת..
 

kfm

New member
אממ אלינור-

אני אנסה להסביר.. פשוט היה נראה לי (ואולי אני טועה) שבזמן האחרון שומעים קצת את את טל, את מה שהוא היה אומר בטקסטים של חלי לדוגמה- כשחלי אומרת שאפשר להבין את לובה שהיא מתעצבנת מהלקוחות שבאים אליה בגלל שהם באמת משגעים אותה, אז זה גם מה שטל אמר בראיון....וגם שומעים בקול שלו שהוא קצת מזדהה איתה..לאידת, אולי זה רק אני.(יובל,אפ מילה.) עכשיו יותר ברור?
 

ElinorL

New member
כן, הבנתי אחר כך שכאילו חלי מייצגת

גם את הרעיונות של טל, את מה שהוא חושב על הנושא. לזה התכוונת, נכון? בכל אופן יכול להיות שזה ככה אבל מצד שני כותבים להם את הטקסטים אז כנראה הוא משחק טוב וגם קראתי בכתבה איתו בEONLINE שהוא אמר שאין דבר שדמות שלו אומרת והוא לא חושב שהוא טוב אז כנראה בכל זאת יש מאין הזדהות... לא יודעת, אני לא ממש התעמקתי בזה... בכל אופן אני אהבתי את הכתבה של חלי וזהו :)
 

Yuvalenko

New member
איך אני אוהב שמתן מתחילה עם הקטע

הזה שלה שהיא נכנסת לשוונג, ופוצחת בנאום דרמטי לאומה על כל מה שיושב לה על הלב... היא פשוט משוררת!!
אה, אופס, סליחה... אמרת אף מילה... אני עף לישון..
 

kfm

New member
יובל!!!!!!!!!! כנס לפה ומיד!

איך אני אוהבת שיובל מתחיל עם הקטע הזה שלו שהוא נכנס לחנות, ופוצח בנאום דרמטי ללקוחות על כל מה שיושב (או הולך, נועל אם לדייק) לו על הלב. הוא פשוט....פשוט....אררררררררררררררררררר יבוא יום.... מאפיה..מקימים מאפיה. חייבים. כולם. על יובל. ותרד לי כבר מהלב! זה כבד נורא! מה אתה חושב שאתה חסה?? נוצה?? **נקמה**
אגב אנשים, סורי שאני לא כותבת הרבה, המחשב שלי הרוס....
 

Yuvalenko

New member
ברור... ברור...... ../images/Emo13.gif

ה"מחשב" הרוס.... במקום להודות שתמיד כשאת רוצה לכתוב הודעה את מחפשת מישו שיתקן לך שגיאות, ויכתוב בשבילך את ההודעה בצורה נורמלית, "מתורגמת", את מזבלת אותנו בזה שהמחשב שלך הרוס?!? לא מאמינים. רוצים לראות!! ואגב, לא עברה לידי ה"נקמה" שאת מתכננת. אחלה מרד, עלי והצליחי.
 

mati88

New member
את יודעת מה...

יש בזה משו... כי זה בעצם מה שהוא אומר פחות או יותר בראיונות שלו וזה... גו מתני!
 

Yuvalenko

New member
לא משנה מה מתן תגיד, וכמה

מטומטם זה יישמע, את תמיד תצדדי בה, נכון?...
 

mati88

New member
יובל אתה מקנא?

אני יכולה לצדד גם בך לפעמים אם זה מפריע לך... שלא תרגיש...אה...אתה יודע...מקופ"ח או משו...(קרעתי אותכם! 2 נקודות לכל מי שהבין!)
 

ElinorL

New member
ושכחתי לשאול מי זה

רובי דואניאס וגם להוסיף שהיה מצחיק עם קצב אבל לא מה שחשבתי שיעשו...
 

kfm

New member
התוכנית היוםםם../images/Emo26.gif

הכותרות של קיציס הרגווווו אותי! עם אלי לוזון במיוחד.. וגם הקטע של מופז היה מצוין! בכלל, בזמן האחרון התוכניות פשוט מעולות! ולובה- יותר ממצחיק זה היה התשובה לכל הכתבות, הביקורות וההגזמה המטורפת שעשו בגללה.. זהיה פשוט גאוני.. חשבתי על שי גולדן ועל הכתבה מהחדשות וכו' כשראיתי את זה..
זאת דרך ממש טובה לתת ביקורת על מה שעשו מלובה..זה הראה הכי טוב שלובה היא אחרי הכל בנאדם שבסך הכל הלך כל בוקר לעשות תעבודה שלו..לא לעשות מהפכות *סוציו-אקונומיות* (מילון מישו? יובל אולי?..) ולא לייצג שום מעמד פועלים, ולא להיות גיבורה של ילדים או כוכבת.... והיא שוב (כמו תמיד) יצאה מלכה
אה ונכון היה קטע שהראו מלא אנשים מפורסמים וכאלה אומרים קשה קשה ו-'סדר?.. אז יצא לי לי להיות בהמקום כזה עם אנשים ממשרד המשפטים והממשלה, וראיתי 2 שופטות מבית משפט עליון אומרות "עם כל הכבוד- ויש כבוד" עם הקול והתנועות בידיים!! חח זהיה נחמד..
 

Yuvalenko

New member
רובי דואניאס?!? הלוווו??????...

כאילו דהה??? יש דור שלא מכיר את הקומדי סטור, אני לא מאמין... רובי דואניאס? הקרח מהקומדי סטור? ז'ק?????
 
למעלה