חשוד או לא ?!

generala

New member
חשוד או לא ?!

מוכר מקנדה. קנייה באיביי. קניתי וקיבלתי מס' מעקב. האידיוט שלח ימית כנראה, אבל על זה אני אצטרך כנראה להתחשבן איתו אח"כ, מה שיותר מטריד אותי זה שהוא כנראה שילם עבור משלוח אבל פיזית לא שלח עוד כלום... צירפתי צילום מסך. מה דעתכם ? תודה !!
 

generala

New member
לא עונה בנתיים

וזה רק מגביר את החשד... אני מניח שאם החבילה היתה נמסרת פיזית, היתה אינדיקציה כלשהי, כך לפחות אני מבין.
 

noam weissman

New member
כבר דיברנו על זה !!!

אנשים לא יושבים 24 שעות ביממה ליד המחשב זה עדיין סוף שבוע שמה !!!
 

ozitex

New member
החשוד המיידי

אתה מקבל הודעה על סטטוס אלקטרוני ואתה ישר חודש..
בחיי מצחיקים. בחו"ל יש אפשרות לבצע שילוח אלקטרוני, כלומר במחשב, מהבית, מכניסים את פרטי המשלוח ומקבלים מספר מעקב וזה עוד לפני שהמוצר בכלל נאסף על ידי השליח או מובא לבית הדואר. בגלל התהליך הזה ובגלל סיבות שונות, העדכון לגבי הסטטוס של המשלוח מגיע בשלב מאוחר יותר ולפעמים, במיוחד ב- USPS שמתי לב, אפילו לא מעודכן כלל! אז, להירגע. שילמת פייפל? אז על מה אתה יושב על קוצים? מחפש חשודים. לך תעבוד במשטרה או בחקירות פרטיות.
 

generala

New member
אני חשבתי ש...

מכיוון שניתן להדפיס את המדבקה של השילוח בבית (כמובן שידעתי את זה) אולי הוא הטעה אותי ע"י הדפסה של המדבקה ותשלום עליה כמובן, ובלי כוונה לגשת למסור, ז"א האם יש לי דרך לדעת אם הוא מסר פיזית את החבילה זה כל מה שרציתי לדעת...
 
למעלה