החשוד המיידי
אתה מקבל הודעה על סטטוס אלקטרוני ואתה ישר חודש..
בחיי מצחיקים. בחו"ל יש אפשרות לבצע שילוח אלקטרוני, כלומר במחשב, מהבית, מכניסים את פרטי המשלוח ומקבלים מספר מעקב וזה עוד לפני שהמוצר בכלל נאסף על ידי השליח או מובא לבית הדואר. בגלל התהליך הזה ובגלל סיבות שונות, העדכון לגבי הסטטוס של המשלוח מגיע בשלב מאוחר יותר ולפעמים, במיוחד ב- USPS שמתי לב, אפילו לא מעודכן כלל! אז, להירגע. שילמת פייפל? אז על מה אתה יושב על קוצים? מחפש חשודים. לך תעבוד במשטרה או בחקירות פרטיות.