חשוב לנוסעי "דן"

מצב
הנושא נעול.
חשוב לנוסעי "דן"

חשוב לנוסעי "דן"
בהמשך לתמונה שארז שם בזמן שחיכיתי האחת מתחנות דן שמתי לב (בקושי!) למדבקה הבאה.(דרך אגב יש לי מזל בגלל שהייתי בתחנה בדיוק לאוטובוס האחרון!)
 

ארזS

New member
גרוע מאוד.

חשוב לנוסעי "דן"
בהמשך לתמונה שארז שם בזמן שחיכיתי האחת מתחנות דן שמתי לב (בקושי!) למדבקה הבאה.(דרך אגב יש לי מזל בגלל שהייתי בתחנה בדיוק לאוטובוס האחרון!)
גרוע מאוד.
שמבטלים דווקא את האוטובוסים האחרונים ומי שלא יודע עלול בהחלט להתקע בשעת לילה מאוחרת וזה בהחלט לא נעים.
 
נכון מאוד

גרוע מאוד.
שמבטלים דווקא את האוטובוסים האחרונים ומי שלא יודע עלול בהחלט להתקע בשעת לילה מאוחרת וזה בהחלט לא נעים.
נכון מאוד
מזל שלי שהגעתי בדיוק בזמן לאוטובוס האחרון. ואני סמכתי על זה שהאוטובוס האחרון הוא ב-24:00
 

נוסע99

New member
"דן" מתרשלת בעדכון הציבור - ולא

נכון מאוד
מזל שלי שהגעתי בדיוק בזמן לאוטובוס האחרון. ואני סמכתי על זה שהאוטובוס האחרון הוא ב-24:00
"דן" מתרשלת בעדכון הציבור - ולא
בפעם הראשונה. מקומן של הודעות כאלה איננו בתחנה עצמה אלא בעיתונים. בעבר הלא רחוק התרשלה דן בעדכון השינויים במסלולי הקווים סביב התחנה המרכזית עם המעבר לקומה 7. זכורני שלקחתי קו 51 ברח' המסגר כדי לרדת בשד' הר ציון ופתאום, ללא כל הודעה מוקדמת (ואצלי האתר של דן נפתח פעם ביום לפחות...) האוטובוס טס על הגשר ישר אל קומה 7. בעבר כל שינוי שכזה היה זוכה למודעה בולטת בכל העיתונים.
 

shery100

New member
האם כולם רואים עיתונים?

"דן" מתרשלת בעדכון הציבור - ולא
בפעם הראשונה. מקומן של הודעות כאלה איננו בתחנה עצמה אלא בעיתונים. בעבר הלא רחוק התרשלה דן בעדכון השינויים במסלולי הקווים סביב התחנה המרכזית עם המעבר לקומה 7. זכורני שלקחתי קו 51 ברח' המסגר כדי לרדת בשד' הר ציון ופתאום, ללא כל הודעה מוקדמת (ואצלי האתר של דן נפתח פעם ביום לפחות...) האוטובוס טס על הגשר ישר אל קומה 7. בעבר כל שינוי שכזה היה זוכה למודעה בולטת בכל העיתונים.
האם כולם רואים עיתונים?
גם סיכוי נמוך שכולם יקראו, ויש חרדים ורוסים ונוער וזקנים ולא כולם קוראים עיתון ובטח לא אותו עיתון וגם אם כן הסיכוי שיראו מודעה מסויימת הוא נמוך.שלא לדבר על עלויות הפירסום. מצד שני יותר טבעי לשים בתחנה של אותו קו המיועדת לקהל הנוסעים בדיוק בקו המדובר. וחוץ מזה - באתר דן זה עודכן כולל במכתב למועדון הגולשים !
 
אני חושב שאנחנו מפספסים כאן את הנק'

האם כולם רואים עיתונים?
גם סיכוי נמוך שכולם יקראו, ויש חרדים ורוסים ונוער וזקנים ולא כולם קוראים עיתון ובטח לא אותו עיתון וגם אם כן הסיכוי שיראו מודעה מסויימת הוא נמוך.שלא לדבר על עלויות הפירסום. מצד שני יותר טבעי לשים בתחנה של אותו קו המיועדת לקהל הנוסעים בדיוק בקו המדובר. וחוץ מזה - באתר דן זה עודכן כולל במכתב למועדון הגולשים !
אני חושב שאנחנו מפספסים כאן את הנק'
אני אמנם מבין את השיקולים של דן, אבל ממש לא מסכים איתם. הרבה מאוד בני נוער ובכלל, נוסעים בלילה, בעיקר באוטובוסים האחרונים בחזרה מהבילוי. עצם ביטול הנסיעות האחרונות מגביל את שעות הבילוי המועטות במילא של הנוער (לא מדבר על החופש הגדול לצורך העניין). יתרה מזאת, כאשר במדינות אירופה למשל, יש תח"צ גם בשעות הקטנות של הלילה (למעשה יש תח"צ 24 שעות ביממה) בקווים מיוחדים, דן הולכת ומורידה נסיעות. אני מבין שהנסיעות אינן רווחיות, אך התחבורה היא ציבורית, קרי לכולם, גם בשעה 3:45 בלילה מהכרמלית לבת-ים. אגב, אני זוכר שלפני כשנתיים בוטלה הנסיעה האחרונה של קו 18 במוצ"ש (24:35) ללא שום הודעה מוקדמת, וכך חיכיתי לקו במשך חצי שעה בתחנה עד שלקחתי מונית. מיותר לציין שהיו עוד כעשרה אנשים בתחנה (רח' אלנבי) שאולי לא יכלו להרשות לעצמם מונית. יתר על כן, במהלך הנסיעה במונית בכל תחנות הקו חיכו לא מעט אנשים לאוטובוס האחרון שלא יצא. אני סבור שחברה כמו דן יכולה ואף חייבת להנהיג מסלולים מיוחדים אך ורק ללילה (אפשר במידיבוסים) וזאת כדי לשרת קהל לא קטן של נוסעים.
 

alantan

New member
מסכים! הגיע הזמן לרשת קווי לילה!

אני חושב שאנחנו מפספסים כאן את הנק'
אני אמנם מבין את השיקולים של דן, אבל ממש לא מסכים איתם. הרבה מאוד בני נוער ובכלל, נוסעים בלילה, בעיקר באוטובוסים האחרונים בחזרה מהבילוי. עצם ביטול הנסיעות האחרונות מגביל את שעות הבילוי המועטות במילא של הנוער (לא מדבר על החופש הגדול לצורך העניין). יתרה מזאת, כאשר במדינות אירופה למשל, יש תח"צ גם בשעות הקטנות של הלילה (למעשה יש תח"צ 24 שעות ביממה) בקווים מיוחדים, דן הולכת ומורידה נסיעות. אני מבין שהנסיעות אינן רווחיות, אך התחבורה היא ציבורית, קרי לכולם, גם בשעה 3:45 בלילה מהכרמלית לבת-ים. אגב, אני זוכר שלפני כשנתיים בוטלה הנסיעה האחרונה של קו 18 במוצ"ש (24:35) ללא שום הודעה מוקדמת, וכך חיכיתי לקו במשך חצי שעה בתחנה עד שלקחתי מונית. מיותר לציין שהיו עוד כעשרה אנשים בתחנה (רח' אלנבי) שאולי לא יכלו להרשות לעצמם מונית. יתר על כן, במהלך הנסיעה במונית בכל תחנות הקו חיכו לא מעט אנשים לאוטובוס האחרון שלא יצא. אני סבור שחברה כמו דן יכולה ואף חייבת להנהיג מסלולים מיוחדים אך ורק ללילה (אפשר במידיבוסים) וזאת כדי לשרת קהל לא קטן של נוסעים.
מסכים! הגיע הזמן לרשת קווי לילה!
 

נוסע99

New member
זה נכון, שרות לילה (owl service)

אני חושב שאנחנו מפספסים כאן את הנק'
אני אמנם מבין את השיקולים של דן, אבל ממש לא מסכים איתם. הרבה מאוד בני נוער ובכלל, נוסעים בלילה, בעיקר באוטובוסים האחרונים בחזרה מהבילוי. עצם ביטול הנסיעות האחרונות מגביל את שעות הבילוי המועטות במילא של הנוער (לא מדבר על החופש הגדול לצורך העניין). יתרה מזאת, כאשר במדינות אירופה למשל, יש תח"צ גם בשעות הקטנות של הלילה (למעשה יש תח"צ 24 שעות ביממה) בקווים מיוחדים, דן הולכת ומורידה נסיעות. אני מבין שהנסיעות אינן רווחיות, אך התחבורה היא ציבורית, קרי לכולם, גם בשעה 3:45 בלילה מהכרמלית לבת-ים. אגב, אני זוכר שלפני כשנתיים בוטלה הנסיעה האחרונה של קו 18 במוצ"ש (24:35) ללא שום הודעה מוקדמת, וכך חיכיתי לקו במשך חצי שעה בתחנה עד שלקחתי מונית. מיותר לציין שהיו עוד כעשרה אנשים בתחנה (רח' אלנבי) שאולי לא יכלו להרשות לעצמם מונית. יתר על כן, במהלך הנסיעה במונית בכל תחנות הקו חיכו לא מעט אנשים לאוטובוס האחרון שלא יצא. אני סבור שחברה כמו דן יכולה ואף חייבת להנהיג מסלולים מיוחדים אך ורק ללילה (אפשר במידיבוסים) וזאת כדי לשרת קהל לא קטן של נוסעים.
זה נכון, שרות לילה (owl service)
חסר מאד בארץ.
 

ליילנד

New member
בעד שרות בלילה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

זה נכון, שרות לילה (owl service)
חסר מאד בארץ.
בעד שרות בלילה

למי שאין מכונית אפילו לקולנוע או הצגה בת"א לא יכול ללכת, כי כשיוצאים כבר אין אוטובוסים וזה מעצבן
 

seffic

New member
אין ביקוש (לפחות כיום)../images/Emo10.gif

בעד שרות בלילה

למי שאין מכונית אפילו לקולנוע או הצגה בת"א לא יכול ללכת, כי כשיוצאים כבר אין אוטובוסים וזה מעצבן
אין ביקוש (לפחות כיום)

לפני כמה שנים, דן ואגד ניסו להפעיל שירות לילי בחודשי הקיץ לטובת כל הבליינים הצעירים. דן הפעיל את קו 266 שפעל מחצות עד 5 בבוקר. הקו עשה סיבוב ענק דרך מרכז ת"א, ר"ג, קרית אונו, גני תקווה עד לפ"ת. היה גם קו 19/47, כך הוא סומן על התחנות, שנסע במסלול הקווים 19 ו 47. לאחר קיץ אחד הקוים בוטלו. אגד הפעיל גם קו ארוך ומייגע, קו 555, שיצא מכ"ס, רעננה, הרצליה, ת"א לאורכה, חולון, רשל"צ עד רחובות. היה עוד נסיון מצד אגד לפני שנתיים להפעיל את קו 480 עד 1 בלילה. מחוסר ביקוש הנסיעות המאוחרות בוטלו. לטעמי ישנה הצדקה לקוי לילה, אך צריך להפעיל אותם במיניבוסים קטנים. זה יותר חסכוני לחברה המפעילה. כנראה שצריך לחכות כמה שנים עד שיסתדר הבלאגן פה.
 

ליילנד

New member
או-קיי אז מיניבוסים

אין ביקוש (לפחות כיום)

לפני כמה שנים, דן ואגד ניסו להפעיל שירות לילי בחודשי הקיץ לטובת כל הבליינים הצעירים. דן הפעיל את קו 266 שפעל מחצות עד 5 בבוקר. הקו עשה סיבוב ענק דרך מרכז ת"א, ר"ג, קרית אונו, גני תקווה עד לפ"ת. היה גם קו 19/47, כך הוא סומן על התחנות, שנסע במסלול הקווים 19 ו 47. לאחר קיץ אחד הקוים בוטלו. אגד הפעיל גם קו ארוך ומייגע, קו 555, שיצא מכ"ס, רעננה, הרצליה, ת"א לאורכה, חולון, רשל"צ עד רחובות. היה עוד נסיון מצד אגד לפני שנתיים להפעיל את קו 480 עד 1 בלילה. מחוסר ביקוש הנסיעות המאוחרות בוטלו. לטעמי ישנה הצדקה לקוי לילה, אך צריך להפעיל אותם במיניבוסים קטנים. זה יותר חסכוני לחברה המפעילה. כנראה שצריך לחכות כמה שנים עד שיסתדר הבלאגן פה.
או-קיי אז מיניבוסים
שיתנו בלילה מיניבוסים, אפילו פעם בשעה - סבבה ולא רק לבליינים הצעירים, גם הגדולים יותר אוהבים לבלות. תאמין לי.
 

orib44

New member
ועוד קו ליה שהיה פעם.

אין ביקוש (לפחות כיום)

לפני כמה שנים, דן ואגד ניסו להפעיל שירות לילי בחודשי הקיץ לטובת כל הבליינים הצעירים. דן הפעיל את קו 266 שפעל מחצות עד 5 בבוקר. הקו עשה סיבוב ענק דרך מרכז ת"א, ר"ג, קרית אונו, גני תקווה עד לפ"ת. היה גם קו 19/47, כך הוא סומן על התחנות, שנסע במסלול הקווים 19 ו 47. לאחר קיץ אחד הקוים בוטלו. אגד הפעיל גם קו ארוך ומייגע, קו 555, שיצא מכ"ס, רעננה, הרצליה, ת"א לאורכה, חולון, רשל"צ עד רחובות. היה עוד נסיון מצד אגד לפני שנתיים להפעיל את קו 480 עד 1 בלילה. מחוסר ביקוש הנסיעות המאוחרות בוטלו. לטעמי ישנה הצדקה לקוי לילה, אך צריך להפעיל אותם במיניבוסים קטנים. זה יותר חסכוני לחברה המפעילה. כנראה שצריך לחכות כמה שנים עד שיסתדר הבלאגן פה.
ועוד קו ליה שהיה פעם.
בקיץ 1992 היתה חלופת לילה ל-149. הקו נסע מכפר סבא ישר לתל אביב דרך גני התערוכה ובן יהודה עד למסוף כרמלית וכך גם בכיוון חזור. אחרי כמה חודשים ביטלו את החלופה והתחילו עם קו 247, שפועל עד ימים אלה.
 

orib44

New member
ליה=שהיה

ועוד קו ליה שהיה פעם.
בקיץ 1992 היתה חלופת לילה ל-149. הקו נסע מכפר סבא ישר לתל אביב דרך גני התערוכה ובן יהודה עד למסוף כרמלית וכך גם בכיוון חזור. אחרי כמה חודשים ביטלו את החלופה והתחילו עם קו 247, שפועל עד ימים אלה.
ליה=שהיה
 

tzvika pick

New member
הקו של חצות וחצי לאילת

אין ביקוש (לפחות כיום)

לפני כמה שנים, דן ואגד ניסו להפעיל שירות לילי בחודשי הקיץ לטובת כל הבליינים הצעירים. דן הפעיל את קו 266 שפעל מחצות עד 5 בבוקר. הקו עשה סיבוב ענק דרך מרכז ת"א, ר"ג, קרית אונו, גני תקווה עד לפ"ת. היה גם קו 19/47, כך הוא סומן על התחנות, שנסע במסלול הקווים 19 ו 47. לאחר קיץ אחד הקוים בוטלו. אגד הפעיל גם קו ארוך ומייגע, קו 555, שיצא מכ"ס, רעננה, הרצליה, ת"א לאורכה, חולון, רשל"צ עד רחובות. היה עוד נסיון מצד אגד לפני שנתיים להפעיל את קו 480 עד 1 בלילה. מחוסר ביקוש הנסיעות המאוחרות בוטלו. לטעמי ישנה הצדקה לקוי לילה, אך צריך להפעיל אותם במיניבוסים קטנים. זה יותר חסכוני לחברה המפעילה. כנראה שצריך לחכות כמה שנים עד שיסתדר הבלאגן פה.
הקו של חצות וחצי לאילת
למרות שהוא יוצא מתל-אביב בשעה לא הגיונית (חצות-וחצי?! מתי יושנים?!) ומגיע לאילת בשעה לא הגיונית (חמש לפנות בוקר, אחרי שאתה הרוס מהנסיעה הארוכה), הוא עדיין מלא. נסעתי עליו כבר כמה וכמה פעמים, ותמיד יצאו לפחות שלושה אוטובוסים. לפעמים אנשים אפילו עמדו חלק מהדרך. מה שאני מנסה להגיד זה שאם היו קווים נורמלים בלילות, ולא קווים שעושים סיבובים בכל רחבי העיר, אני מאמין שהם היו מצליחים טוב. עובדה שמוניות השירות עובדות גם בלילות, והם לא היו עובדים אם לא היה בזה רווח. לדעתי צריך להפעיל כמה קווים ראשיים גם בשעות הלילה, בתדירות נמוכה יחסית (כל 20-30 דקות) ולהשתמש במיניבוסים. וחשוב לא פחות - לפרסם את הפעילות המבורכת..
 

ליילנד

New member
../images/Emo45.gif צודק

הקו של חצות וחצי לאילת
למרות שהוא יוצא מתל-אביב בשעה לא הגיונית (חצות-וחצי?! מתי יושנים?!) ומגיע לאילת בשעה לא הגיונית (חמש לפנות בוקר, אחרי שאתה הרוס מהנסיעה הארוכה), הוא עדיין מלא. נסעתי עליו כבר כמה וכמה פעמים, ותמיד יצאו לפחות שלושה אוטובוסים. לפעמים אנשים אפילו עמדו חלק מהדרך. מה שאני מנסה להגיד זה שאם היו קווים נורמלים בלילות, ולא קווים שעושים סיבובים בכל רחבי העיר, אני מאמין שהם היו מצליחים טוב. עובדה שמוניות השירות עובדות גם בלילות, והם לא היו עובדים אם לא היה בזה רווח. לדעתי צריך להפעיל כמה קווים ראשיים גם בשעות הלילה, בתדירות נמוכה יחסית (כל 20-30 דקות) ולהשתמש במיניבוסים. וחשוב לא פחות - לפרסם את הפעילות המבורכת..
צודק
 

נוסע99

New member
הביקוש הוא לא הגורם הכי חשוב פה

אין ביקוש (לפחות כיום)

לפני כמה שנים, דן ואגד ניסו להפעיל שירות לילי בחודשי הקיץ לטובת כל הבליינים הצעירים. דן הפעיל את קו 266 שפעל מחצות עד 5 בבוקר. הקו עשה סיבוב ענק דרך מרכז ת"א, ר"ג, קרית אונו, גני תקווה עד לפ"ת. היה גם קו 19/47, כך הוא סומן על התחנות, שנסע במסלול הקווים 19 ו 47. לאחר קיץ אחד הקוים בוטלו. אגד הפעיל גם קו ארוך ומייגע, קו 555, שיצא מכ"ס, רעננה, הרצליה, ת"א לאורכה, חולון, רשל"צ עד רחובות. היה עוד נסיון מצד אגד לפני שנתיים להפעיל את קו 480 עד 1 בלילה. מחוסר ביקוש הנסיעות המאוחרות בוטלו. לטעמי ישנה הצדקה לקוי לילה, אך צריך להפעיל אותם במיניבוסים קטנים. זה יותר חסכוני לחברה המפעילה. כנראה שצריך לחכות כמה שנים עד שיסתדר הבלאגן פה.
הביקוש הוא לא הגורם הכי חשוב פה
שום שרות לילה לא יהיה ריווחי. מטרתו לתת בטחון למאחרים בנשף ואולי גם לעובדי משמרות שיגיעו ליעדם בבטחה ובמחיר שיעמדו בו. הממשלה צריכה להתנות שרות לילה ברשיון שהיא נותנת למפעילים השונים.
 
יפה אמרת!

הביקוש הוא לא הגורם הכי חשוב פה
שום שרות לילה לא יהיה ריווחי. מטרתו לתת בטחון למאחרים בנשף ואולי גם לעובדי משמרות שיגיעו ליעדם בבטחה ובמחיר שיעמדו בו. הממשלה צריכה להתנות שרות לילה ברשיון שהיא נותנת למפעילים השונים.
יפה אמרת!
 

alantan

New member
נסיעות אחרונות ושירות לילה

הביקוש הוא לא הגורם הכי חשוב פה
שום שרות לילה לא יהיה ריווחי. מטרתו לתת בטחון למאחרים בנשף ואולי גם לעובדי משמרות שיגיעו ליעדם בבטחה ובמחיר שיעמדו בו. הממשלה צריכה להתנות שרות לילה ברשיון שהיא נותנת למפעילים השונים.
נסיעות אחרונות ושירות לילה
אני לא יודע למה חברת דן קיבלה אישור לדילול סיטונאי של השירות בערבים שהיא הנהיגה בימים אלה. כל הגישה לתחבורה ציבורית שבשנים האחרונות מסתכלת רק על השורה התחתונה היא מוטעית, לפי דעתי. אם המטרה של המדיניות היא לעודד את השימוש בתח"צ, היא חייבת לממן גם שירותים לא רווחיים, כמו שירות לפריפריה ושירות מאוחר בערב ובלילה. יש לי ידיד שגר בראש העין ועובד בת"א, לא רחוק מתחנת ההגנה, והוא נוסע כל יום ברכבו הפרטי בכבישים הפקוקים. כשניסיתי לשכנע אותו להשתמש ברכבת, הוא אמר לי היה משתמש ברצון אם השירות חזרה הביתה היה מסתיים ב-23:30, מכיוון שהוא אף פעם לא יודע מראש מתי הוא יוכל לצאת מהמשרד. אז אומנם כיום הרכבת אינה עומדת בביקוש הרב, אבל אם מסתכלים כמה שנים קדימה כשההיצע יהיה מספיק, יהיה צורך למשוך עוד נוסעים מרכבם הפרטי לרכבת. הנמשל לסיפור על ידידי, הוא ששירות אוטובוסים בלילה לבליינים יאפשר השארת הרכב הפרטי בבית בעת היציאה לבילוי. כנ"ל אם יהיה שירות מוגבל בשבתות, לאנשים תתאפשר האופציה של ויתור על רכב פרטי לחלוטין, כמו שקורה בערי אירופה.
 

yblumann

New member
Night buses

נסיעות אחרונות ושירות לילה
אני לא יודע למה חברת דן קיבלה אישור לדילול סיטונאי של השירות בערבים שהיא הנהיגה בימים אלה. כל הגישה לתחבורה ציבורית שבשנים האחרונות מסתכלת רק על השורה התחתונה היא מוטעית, לפי דעתי. אם המטרה של המדיניות היא לעודד את השימוש בתח"צ, היא חייבת לממן גם שירותים לא רווחיים, כמו שירות לפריפריה ושירות מאוחר בערב ובלילה. יש לי ידיד שגר בראש העין ועובד בת"א, לא רחוק מתחנת ההגנה, והוא נוסע כל יום ברכבו הפרטי בכבישים הפקוקים. כשניסיתי לשכנע אותו להשתמש ברכבת, הוא אמר לי היה משתמש ברצון אם השירות חזרה הביתה היה מסתיים ב-23:30, מכיוון שהוא אף פעם לא יודע מראש מתי הוא יוכל לצאת מהמשרד. אז אומנם כיום הרכבת אינה עומדת בביקוש הרב, אבל אם מסתכלים כמה שנים קדימה כשההיצע יהיה מספיק, יהיה צורך למשוך עוד נוסעים מרכבם הפרטי לרכבת. הנמשל לסיפור על ידידי, הוא ששירות אוטובוסים בלילה לבליינים יאפשר השארת הרכב הפרטי בבית בעת היציאה לבילוי. כנ"ל אם יהיה שירות מוגבל בשבתות, לאנשים תתאפשר האופציה של ויתור על רכב פרטי לחלוטין, כמו שקורה בערי אירופה.
Night buses
The concept of Night buses network was pioneered in London. The network grew out of the need to serve the night economy- mainly shop attendants, cleaning staff and now all those who go to nightclubs. Therefore TfL in London issue for tender what they call 24 hours service contact, where the day route is call, say 65 and there is also route N65 to run between midnight and 6am. There are now over 50 routes requiring about 600 buses to operate the maximum vehicle requirements at weekends. [daytime peak requirement is just over 7000 buses.[ This operation is very expensive, and TfL subsidise the fares and pay the operators and the drivers quite a lot of money to run the network. The network is still growing and no wonder, as the max fare is £1.00 Can you see anybody in Israel paying a bus company to run a night service?? Do not forget that you need to get the drivers, keep the garage open, alter your cleaning and maintanance schedules for the buses/// Regards Yoram
 

alantan

New member
כן ולא

Night buses
The concept of Night buses network was pioneered in London. The network grew out of the need to serve the night economy- mainly shop attendants, cleaning staff and now all those who go to nightclubs. Therefore TfL in London issue for tender what they call 24 hours service contact, where the day route is call, say 65 and there is also route N65 to run between midnight and 6am. There are now over 50 routes requiring about 600 buses to operate the maximum vehicle requirements at weekends. [daytime peak requirement is just over 7000 buses.[ This operation is very expensive, and TfL subsidise the fares and pay the operators and the drivers quite a lot of money to run the network. The network is still growing and no wonder, as the max fare is £1.00 Can you see anybody in Israel paying a bus company to run a night service?? Do not forget that you need to get the drivers, keep the garage open, alter your cleaning and maintanance schedules for the buses/// Regards Yoram
כן ולא
יורם, אני מסכים שלא נראה לי שמישהו בארץ מוכן לסבסד את השירות הזה. אני לא מסכים שזה לא שווה את ההשקעה. תחבורה ציבורית צריכה להיות מספיק מושכת על מנת שאנשים מסויימים יהיו מוכנים לוותר כליל על רכישת רכב פרטי. ישנם מחקרים שמראים שיש תועלת כלכלית למשק בהפעלת תחבורה ציבורית חינם, שזה דבר שבוודאי דורש השקעה מאסיבית. פרופ' דניאל מורגנשטיין כתב על כך מאמר מעניין. לעומת ההשקעה הנדרשת להפעלת תח"צ חינם, נראה לי שההשקעה הנדרשת להפעלה של רשת "שלדית" של קווי מידיבוס בלילה פעם-פעמיים בשעה היא קטנה לאין שעור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה