Burning Witch
New member
חשבתי על זה...
כולם מדברים על הקרב האחרון בלה בלה בלה.. מה אם לא יהיה קרב אחרון? מה אם וולדמורט התאבד? ואולי הוא יעשה עסקה עם הארי שאם הוא מתאבד אז הארי צריך להתאבד גם? מה אם וולדמורט יהפוך לטוב? בעצם לא נראה לי.. או שכן?
כולם מדברים על הקרב האחרון בלה בלה בלה.. מה אם לא יהיה קרב אחרון? מה אם וולדמורט התאבד? ואולי הוא יעשה עסקה עם הארי שאם הוא מתאבד אז הארי צריך להתאבד גם? מה אם וולדמורט יהפוך לטוב? בעצם לא נראה לי.. או שכן?