חשבתי על זה...

Burning Witch

New member
חשבתי על זה...

כולם מדברים על הקרב האחרון בלה בלה בלה.. מה אם לא יהיה קרב אחרון? מה אם וולדמורט התאבד? ואולי הוא יעשה עסקה עם הארי שאם הוא מתאבד אז הארי צריך להתאבד גם? מה אם וולדמורט יהפוך לטוב? בעצם לא נראה לי.. או שכן?
 

אלאסטור

New member
קרב אחרון הוא השערה

בדיוק כמו כל השערה אחרת, פשוט יש לו יותר סיכויים להתממש מהרבה השערות אחרות. אגב, אין מצב שוולדמורט יהפוך לטוב, ולא שום דבר בנוסח מלחמת הכוכבים, כך לפי רולינג.
 
חחחח

אם אחד מהדברים שאמרת יקרה, אז בטוח לא יהיה ספר שמיני... רולינג תמות ברגע שהיא תצא מהדלת..
 
קרב אחרון - סטייל "שיבת המלך"...

יהיה מדהים.
 
אני מנסה לפנטז על זה

אבל זה לא הסגנון של גק"ר תחשבו על זה.... אלפי קוסמי אופל מקיפים את טירת הווגרוטס... כל הקוסמים שאנחנו מכירים נסגו לטירה ומגינים עליה... מפלצות, ענקים, דרקונים, סוהרסנים... מזעזעים את חומות הווגורטס... ואוו
 

2 Mיכל

New member
בהנחה שהארי ישתמש בכוח האהבה,

אני לא חושבת שקרב פיזי או קללות יכריע.
 
למעלה