תלעג תלעג
אבל אם יצאו לשירות ללמוד כללי ולעבודה אחרי הלימודים בישיבה יולא יהיו טפילים על גבי נשותיהם התמימות והמנוצלות שלא לדבר על המדינה. אחל׳ה חברה. מתי הם מתחילים להירקב עד מיאוס? מדהים איך אפשר להפוך נוער נפלא כזה לנחילי הטפילים הפאנטים שאנחנו רואים בחרדים הבוגרים. הבעיה היא שהפכו את הישיבות לקרנות המזבח. תינוקות שנשבו. הם יכלו כל כך הרבה לתרום לתרבות ולמדינה.
אבל אם יצאו לשירות ללמוד כללי ולעבודה אחרי הלימודים בישיבה יולא יהיו טפילים על גבי נשותיהם התמימות והמנוצלות שלא לדבר על המדינה. אחל׳ה חברה. מתי הם מתחילים להירקב עד מיאוס? מדהים איך אפשר להפוך נוער נפלא כזה לנחילי הטפילים הפאנטים שאנחנו רואים בחרדים הבוגרים. הבעיה היא שהפכו את הישיבות לקרנות המזבח. תינוקות שנשבו. הם יכלו כל כך הרבה לתרום לתרבות ולמדינה.