bleeding rose
New member
חצי ../images/Emo32.gif
ראיתי עכשיו את הסרט "פרוייקט המכשפה מבלייר 2" (כן בטח עכשיו כולכם נאנחים במין "אחחח איזה פיגור!" או משהו דומה...), ולא, אני לא רוצה להתעמק בפאן המאגי שלו (כי לא נידמה לי שיש לו אחד כזה...) אז...רציתי לדבר בעיקרון על הדעות שלכם עליו ובכלל על כל הקישקוש הזה של "היו דברים" או "קרו דברים" וכל "ממש נורא ומצמרר לי את התוכעס, ועכשיו זה לא שם!!!"....יש מבין? יאללה לשפוך!
ראיתי עכשיו את הסרט "פרוייקט המכשפה מבלייר 2" (כן בטח עכשיו כולכם נאנחים במין "אחחח איזה פיגור!" או משהו דומה...), ולא, אני לא רוצה להתעמק בפאן המאגי שלו (כי לא נידמה לי שיש לו אחד כזה...) אז...רציתי לדבר בעיקרון על הדעות שלכם עליו ובכלל על כל הקישקוש הזה של "היו דברים" או "קרו דברים" וכל "ממש נורא ומצמרר לי את התוכעס, ועכשיו זה לא שם!!!"....יש מבין? יאללה לשפוך!