הבלש חסר הבית
New member
חציבה וכרייה
לא, אני לא מתכוון לפעולת הפקת המינרלים השונים ממעמקי האדמה. אני מתכוון ללקיחת "משאב" ספרותי מסויים, ושימוש בו כמקור - "לחצוב" ו"לכרות" ממנו, רעיונות לדמויות, ללחשים, ליצורים, לפריטים, וכו'. עד כמה אתם נוהגים לחצוב/לכרות? האם אתם נהנים מכך במיוחד? האם תוכלו להתמודד עם אתגר חציבה/כרייה (ראבק, אני צריך מונח טוב יותר לזה) מזדמן שיזרק לאוויר? אז הנה, זרקתי משהו לאוויר: הסיפור "הדייג ונשמתו" של אוסקר ויילד. מה תחצבו משם? (נראה אם הנושא יתפוס גובה, ואז אציג את מה שאני כריתי וחצבתי מהסיפור)
לא, אני לא מתכוון לפעולת הפקת המינרלים השונים ממעמקי האדמה. אני מתכוון ללקיחת "משאב" ספרותי מסויים, ושימוש בו כמקור - "לחצוב" ו"לכרות" ממנו, רעיונות לדמויות, ללחשים, ליצורים, לפריטים, וכו'. עד כמה אתם נוהגים לחצוב/לכרות? האם אתם נהנים מכך במיוחד? האם תוכלו להתמודד עם אתגר חציבה/כרייה (ראבק, אני צריך מונח טוב יותר לזה) מזדמן שיזרק לאוויר? אז הנה, זרקתי משהו לאוויר: הסיפור "הדייג ונשמתו" של אוסקר ויילד. מה תחצבו משם? (נראה אם הנושא יתפוס גובה, ואז אציג את מה שאני כריתי וחצבתי מהסיפור)