חנון

אוֹחַ

New member
הייתי אומר להשתמש במילה "חנון"

זה שיא החנוניות. המילה הזאת פסה-חלפה לה מן העולם כבר במילניום הקודם.
 

shellyland

New member
אז איזו מילה אתה מציע במקום?

המתבגרת הפרטית שלי בבית (טוב, היא כבר בת 20) עדיין משתמשת בה.
 

shellyland

New member
טוב, בדקתי שוב עם הטינאייג'רית שלי

והיא התפקעה מצחוק ואמרה שהם בכלל אומרים "יצור".
 
למעלה