הייתי אומר להשתמש במילה "חנון" זה שיא החנוניות. המילה הזאת פסה-חלפה לה מן העולם כבר במילניום הקודם.
א אוֹחַ New member 25/4/04 #73 הייתי אומר להשתמש במילה "חנון" זה שיא החנוניות. המילה הזאת פסה-חלפה לה מן העולם כבר במילניום הקודם.
S shellyland New member 25/4/04 #74 אז איזו מילה אתה מציע במקום? המתבגרת הפרטית שלי בבית (טוב, היא כבר בת 20) עדיין משתמשת בה.
S shellyland New member 26/4/04 #97 טוב, בדקתי שוב עם הטינאייג'רית שלי והיא התפקעה מצחוק ואמרה שהם בכלל אומרים "יצור".