חנון ../images/Emo141.gif
כבר היו לי כמה דיבורים עם גנגי ושלילנד בעניין, וחשבתי לפתוח את זה פה. איזה מחשבות יש לכם על המלה "חנון" (ח' שוואית) ועל הוראתה ? אני הגעתי למסקנה, ש"חנון" הוא אדם, שמינו הביולוגי זכר, אבל גבריותו עדיין טעונה הוכחה. החברה מעמידה מספר מבחנים, שהצלחה חוזרת ונשנית באחד מהם תזכה את האדם בתואר "גבר", ותנקה אותו לעולמים מהחיווי "חנון" (ואני ממש לא טוען שזה חיווי שלילי). המבחנים האלה קשורים לאלימות פיזית, לנכונות לקחת סיכון גופני, או, להבדיל, להפגנת מומחיות בתחום שנחשב "גברי" במובהק (כמו טיפול בכלי רכב מנועיים). אני מזמין אתכם להביע מחשבות משלכם או להתייחס לזו שלי ...
כבר היו לי כמה דיבורים עם גנגי ושלילנד בעניין, וחשבתי לפתוח את זה פה. איזה מחשבות יש לכם על המלה "חנון" (ח' שוואית) ועל הוראתה ? אני הגעתי למסקנה, ש"חנון" הוא אדם, שמינו הביולוגי זכר, אבל גבריותו עדיין טעונה הוכחה. החברה מעמידה מספר מבחנים, שהצלחה חוזרת ונשנית באחד מהם תזכה את האדם בתואר "גבר", ותנקה אותו לעולמים מהחיווי "חנון" (ואני ממש לא טוען שזה חיווי שלילי). המבחנים האלה קשורים לאלימות פיזית, לנכונות לקחת סיכון גופני, או, להבדיל, להפגנת מומחיות בתחום שנחשב "גברי" במובהק (כמו טיפול בכלי רכב מנועיים). אני מזמין אתכם להביע מחשבות משלכם או להתייחס לזו שלי ...