חנון

חנון ../images/Emo141.gif

כבר היו לי כמה דיבורים עם גנגי ושלילנד בעניין, וחשבתי לפתוח את זה פה. איזה מחשבות יש לכם על המלה "חנון" (ח' שוואית) ועל הוראתה ? אני הגעתי למסקנה, ש"חנון" הוא אדם, שמינו הביולוגי זכר, אבל גבריותו עדיין טעונה הוכחה. החברה מעמידה מספר מבחנים, שהצלחה חוזרת ונשנית באחד מהם תזכה את האדם בתואר "גבר", ותנקה אותו לעולמים מהחיווי "חנון" (ואני ממש לא טוען שזה חיווי שלילי). המבחנים האלה קשורים לאלימות פיזית, לנכונות לקחת סיכון גופני, או, להבדיל, להפגנת מומחיות בתחום שנחשב "גברי" במובהק (כמו טיפול בכלי רכב מנועיים). אני מזמין אתכם להביע מחשבות משלכם או להתייחס לזו שלי ...
 

shellyland

New member
לא היה כבר פעם שירשור כזה?

זכור לי משהו עם מוחטה וסמחטה ושאר הפרשות טרקטיביות. מי יביא קישור?
 

שרוֹן

New member
יש גם חננות שיוצאות מהאף.

לזה היא כיוונה, אני חושבת. האם יש קשר? זה בצבע משעמם, זה רכרוכי, כאלה.
 

קא זו או

New member
הכל ענין של הקשר

שהרי, "חנון" צפוני איננו "חנון" דרומי, ולא זהה ה"חנון" מרמת אביב ל"חנון" מבת-ים. יוצא מכאן, שקשה מאוד לזהות חנון, אלא אם כן הוא אמור להתאים לדגמים המטופשים מסרטי ההורמונים האמריקאיים, אבל החיים אחרים לגמרי. אליך, שושן
 

Gizmo15

New member
יש חנונים בבת ים../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif../images/Emo28.gif

 

קא זו או

New member
הידד לדעות קדומות

סטיגמות, חוסר פתיחות. גם כשקראתי אצלך אחברותייך מעדיפות "ערסים" התפלצתי קצת, שלא לדדבר על הידיד שלך שטען שנשים מעודדות "זבלים". לאן נוליך את החרפה, לאן..
 

ג שם

New member
ותחי הסובלנות

אז אולי נפנה אליך את השאלה- אנא נסה לאפיין חנון בת ימי וחנון רמת אביבי- כפי שהצעת, מבלי להשתמש בסטיגמות ודעות קדומות. ואגב: בניגוד למי ששומר על נעורי נצח בניק שלו, יש מי שנעוריו משתקפים נכונה בניקו.
 

קא זו או

New member
סובלנות, שלי?

ההנחה שאין בבת ים חנונים ראויה לבדיקה, לא ההתיחסות שלי אליה.
 

ג שם

New member
אז מנסה לבדוק את ההנחה

מערך מחקר על נבדק יחיד: תגיד, אתה גר בבת ים?
 

קא זו או

New member
חחחחח

ואם כן? תבואי לבדוק כמה שרשרים יש לי על החזה? תבואי לבדוק אם אני מקועקע, והיכן? והיכן בדיוק נמצאים עגילי ה"פירסינג" שלי?
 

ג שם

New member
בוודאי.

ועד שאגיע לבת ים מוכנה להסתפק בדיווח שלך. אל תתבייש, שתף אותנו: כמה ואיפה?
 

ג שם

New member
אין בנות חנוניות?

ואני תמיד חשבתי שיש חנונים בנים וחנוניות בנות החנון האולטימטיבי הוא איש אקדמיה חיוור וממושקף ונדמה שאם עושים ליידו בו הוא נעלם
 

Gizmo15

New member
חנון=מרובע, יורם, חרשן../images/Emo132.gif../images/Emo28.gif

אדם ששוקד על לימודיו, אדם שמשקיע בלימודים, מתעמק בהם ומציב אותם בראש סדר העדיפויות.
 
חנון זה....

חנון זה דבר שאישה מתחילה להעריך כאשר האביר מפיל אותה מהסוס הלבן חנונים באים ברגל.
 
למעלה