חמין צמחי עם כופתאות

שפית123

New member
מתכון לחמין צמחוני,מהחוברת דרך

האוכל.המדור של פסקל,והמתכון של הסופרת יוכי ברנדס. הכופתאות בטעם מעולה. 1 כוס שעועית לבנה 1 כוס שעועית אדומה 1/4 כוס שמן(במתכון יש תוספת של 50 גרם מרגרינה בטעם חמאה)אני לא הוספתי 4 בצלים קצוצים גס 10 תפוחי אדמה בינוניים קלופים 5 כפות אבקת מרק בטעם עוף 4 כפות פפריקה מתוקה מלח ופלפל שחור. לכופתאות.. 1 חלה 1/2 כוס שמן 3 בצלים קצוצים דק 1/2 כוס קמח 1 כף שטוחה מלח פלפל שחור 4 ביצים. ההכנה.. שעועית להשרות ללילה. לטגן בשמן את הבצלים,להוסיף את השעועית,את תפוחי האדמה. לצקת מים עד כיסוי ועוד מים כחמישה ס"מ מעל החומרים. בקערית קטנה לערבב את התבלינים עם מעט מים ולהוסיף לסיר. הכנת הכופתאות... להשרות את החלה במים,ולסחוט טוב טוב.להעביר לקערה. לטגן את הבצלים ולהעביר לחלה. להוסיף את הביצים הקמח והתבלינים. אני הוספתי בנוסף ל1/2 כוס קמח,עוד קמח,בערך עוד 1/4 כוס. לטעום ולתקן תיבול. להשהות במקרר ל1/2 שעה. העיסה צריכה להיות לא קשה. להכין כופתאות ולהוסיף לחמין שבינתיים רתח. ניתן להוסיף ביצים כמספר הסועדים. להעביר לתנור,או על פלטה חשמלית לכל הלילה. אני הוספתי 3 כפות דבש. טעים טעים.
 

dana 2222

New member
מומלץ להוסיף אבקת מרק בצל,,,,,,,,

ללא מונוסודיום,של "ויטה"יותר טעים מא.מרק בטעם עוף. ממליצה.
 

שפית123

New member
לטלאית. תודה על המחמאה..שולחת

לך
 

שרי49

New member
היי שפית...הכל נראה מעולהההההההה

אך את עוגת הגבינה הזאת אני מכירה וכבר אני מגיעה אלייך לכוס קפה ועוגה. על הכל אני מוותרת אך לא על מנת עוגת הגבינה . שבוע טוב לך יקירתי....
 

שפית123

New member
מתוקתי,זאת הפרוסה האחרונה שהצלחתי

לצלם.חיסלו הכל. שבוע טוב.
 
למעלה