חלון לחיפה

ronitgl

New member
רואה רק את החלון

בלי חיפה,רק מסגרת לבנה עם איקס אדום קטן חמוד. אולי בשל רמת אבטחה במחשב שלי,אותה אני חוששת לשנות אחרי שנאלצתי לפרמט מחשב לעתים מאפשר ג´אוה (אם זה קשור בכלל)ולעתים לא
 
אז זהו.. אני רואה שגם לך יש שומר

בכניסה לאינטרנט, כל הכבוד.. זה מאוד חשוב שלא יכניסו לך פצצה הביתה, אי אישית לא מבין למה כולנו לא שמים שומרים בכניסה לאינטרנט, איזו מדינה טיפשית, זה מה זה מסוכן, חייבים
 
למעלה