חלום צלול!

Boglob

New member
חלום צלול!

אחרי הפסקה של שבוע סוף סוף חזר לי חלומות צלולים, שוב פעם הייתה לי התעוררות שווא.
אני יפרט הכול כשאחזור מהלימודים.
 

Boglob

New member
החלום

הייתי בכיתה שלי ועשינו ריקודים במעגל, היו אורות ומוזיקה ומאוד נחמד, עשיתי בדיקת מציאות מהרגל (אחד מהעוגנים שלי זה ילדים מהכיתה שלי, ביחד עם מוות וזה שאני רץ לאט למרות שבמציאות אני מהיר) והיו לי 6 אצבעות, ישר באתי ל2 ילדים אחרים מהכיתה ואמרתי להם שזה חלום, הם לא האמינו אבל אז אמרתי להם לספור אצבעות והם גילו שהם חולמים. עשינו צחוקים כמו יום רגיל חוץ מפעם אחת שתפסתי מישהו, זרקתי אותו למעלה והוא פשוט המשיך לעלות.
ואז התעוררתי.

כשחזרתי לישון היה לי חלום לא צלול אבל הזכיר לי למה אני אוהב את החלומות הרגילים, כול הרגשות כול כך אמיתיים! אני זוכר שבסוף, כשעמדתי בתוך סופה ושמתי עלי את שרשרת המפתח, דאגתי כול כך שאני הולך לספר את הכול. כשהתעוררתי זה באמת הרגיש כאילו סיימתי לראות סרט שלם. הקטע בחלומות שלי זה שכמאט תמיד יש להם עלילה אדירה שלא מביישת סרט עם לאונרדו דקפריו.
אני אוהב להיכנס לחלום צלול עם עלילה, הרבה יותר כיף מחלום צלול בלי עלילה כמו שהיה לי היום.
 

Boglob

New member
שכחתי לעשות חידות

כמו פעם קודמת אני מספר חידות יחד עם חלומות בשביל הכיף:
1, אדם כבר חווה כמה חלומות צלולים, אבל תמיד הוא שוכח מה הוא רוצה לעשות ומבזבז את החלום, מה אדם יכול לעשות?
2, בן ניסה את שיטת הWBTB, התעורר אחרי 6 שעות וחזר לישון אך לא קרה כלום, מה הוא פיספס?
2, דני מנסה לעוף בחלום אך לא מצליח, מה הוא יכול לעשות כדי לעוף?
תהנו!
 
וואו.. לענות על חידות...

אני אענה על הראשונה, בעיקר בשביל הכיף שבזה.

1) היה על זה בשרשור לא מזמן, לא? הוא צריך להזכיר לעצמו מה הוא רוצה לעשות בכל פע שהוא בודק מציאות.
 

Boglob

New member
לא חייבים אם לא רוצים

זה רק בשביל הכיף למי שרוצה.
 
ברור שזה כיף

אני פשוט רגיל להיות זה שמפרסם את החידות. מזמן לא עניתי על אחת :)
 
למעלה