אכן אין קשר בין השם למחיר. קראת את הכתבה במלואה?
"הוועדה בחנה את תקן חלב הסויה בעולם ומצאה שיש מדינות המאשרות לקרוא למוצר חלב ואחרות שבהן הדבר אסור. בעקבות כך החליטה הוועדה להיצמד לחקיקה האירופית האוסרת על כינוי משקאות אלה בשם חלב, ובכך למעשה בלמה את הגעת המוצרים לישראל."
 
אז לפי הכתבה אין משקאות סויה מיובאים על המדפים בישראל? רגע, בעצם יש... ואין באירופה? ודאי שיש... נראה לך שאותן חברות מוותרות על השוק באירופה? לא, הן פשוט לא כותבות "חלב" על האריזה. כך בדיוק עושים גם בישראל, ויש כאן משקאות סויה מיובאים על המדפים (עובדה). הרי בלאו הכי צריך להתאים אותה לשוק המקומי, אז מה הבעיה? (ואגב, עוד לא קראתי הודאה שלך בטעות על כך ש"ישראל היא המדינה היחידה").
 
רגע, ולפי הכתבה היינס לא משווקת קטשופ בישראל? לא, הוא נמכר בישראל, פשוט בשם אחר, ואולי זה מעצבן את היצרן, אבל לצרכנים לא אכפת והם קונים אותו בדיוק את אותו בקבוק מוכר מאותו מדף (אני יכולה להעיד, יש לי בקבוק במקרר) ולמרות השם השונה מחירו "רגיל" לחלוטין לעומת המתחרים (אולי לא הכי זול, אבל זו בחירה של החברה/יבואן/חנות כיצד לתמחר אותו).
 
אז שוב, מה הקשר בין השם למחיר?