חיפושים ושאלות...

Forum User

New member
מחפשת ../images/Emo63.gif שקראתי בנעורי

סופר ישראלי, הספר על סיני, אאל"ט נכתב בשנות השבעים, ואאל"ט2 היווה בסיס לתסכית ששודר בתוכנית המיתולוגית "חתול בשק".
מראש למי שיכול לעזור למקד את החיפוש (שם הסופר ו/או שם מלא של הספר)
 
שאלה על "ווינטר בלו"

מכירים את הספר "וינטר בלו-ילדת פיות"? קראתי אותו לפני חצי שנה בערך וראיתי על הכריכה שהיה כתוב שם של "מעצב הסידרה". בגלל זה חשבתי שמדובר בסידרת ספרים שלמה ולא בספר בודד. הסתכלתי בIBOOKS אבל יש שם רק את הספר שקראתי וזהו.. יכול להיות שיהיו עוד ספרים בהמשך או שזה ספר בודד? אגב, למי שקרא- אהבתם? אני ממש נהניתי מהספר הזה. קראתי אותו ביומיים או שלושה, כשבין קריאה אחת לשנייה רק חיכיתי להיכנס לעולם הקסום הזה של וינטר. מה איתכם?
 

sagiberg

New member
קצת קשה, כי חסרים פרטים ../images/Emo13.gif

אבל יתכן ואיתמר לוי ("איתמר מוצא ספרים") יוכל לעזור לך- שנה טובה
 
אה, ואני חדשה פה ../images/Emo13.gif

אני כותבת בדרך כלל בפורום ספרים וספרות. אני בת 18, מאוד אוהבת לקרוא. בימים אלה אני קוראת את "הפירמה" של ג'ון גרישם ומאוד נהנית. שיהיה לכולם חג שמח ושנה טובה.
תקראו הרבה
.
 

maore

New member
הכוונה לךסדרת ספרים של ההוצאה

למשל סדרת "נוער עשרה". עורך הסדרה בוחר ספרים שמתאימים לדעתו לגיל הנ"ל ואיכותיים לדעתו, והם מוצאים בסדרה זו של ההוצאה - הם יכולים להיות חלקם מקור, חלקם תרגום ומאת סופרים שונים כמובן. אם אינני טועה נכתב היכנשהו שהמחברת עומלת על הוצאת ספר המשך.
 
שנה טובה...../images/Emo13.gif

(אני מכירה אותך מאיפשהו...) רמז למטה.. פורום ספרים וספרות.
 

Forum User

New member
תודה לך

חיפשתי באתר של איתמר - ומצאתי! הספר שחיפשתי הוא "שכרון סיני" של אריה אלדד, בהוצאת "כתר". יצא לאור ב-82', וראשיתו בסדרת התסכיתים בשם זה, בהשתתפות אריה אלדד בעצמו (ביחד עם דוד גרוסמן).
 
למעלה