חיפה קריות צפון

פיציק

New member
חמודים שלי - בואו תלמדו משהו ...

על The Calling שמעתם ??? עכשיו זה כוסון !!! השם הוא אלכס באנד ויש אפילו שמועות שהוא אולי בקטע ....
 
עצור!

לפני ששמים תמונות כאלה תמונות בפורום צריך לחלק לכולם שקיות הקאה. מה זה הזוועה הבלונדינית הזאת???
 
ניסיתי וניסיתי ושוב ניסיתי

ואני עדיין לא מבינה מה היה כל כך רע במה שאמרתי.
 
מצטרף...

רעה, אבל צודקת. מוסיף גם מתוקה ומקסימה. ולפיציק - איפה מצאת כאלה תמונות מזעזעות? בקליפים הוא לא נראה כ"כ נורא
 

פיציק

New member
תראה, אם היו לי תמונות מהקליפים

זה היה טוב. אבל הייתי צריך להסתפק בתמונות מהאתר. ואני באמת חושב שאתם סתם מגזימים ... (ואני עוד שונא בלונדינים
)
 

לירונר

New member
היי שם, ברוך הבא ../images/Emo70.gif

אתה מוזמן לספר לנו קצת על עצמך, על כוס
זה הכי טוב !
 

זורבבל

New member
בלי מפרט טכני רציני אני לא מתקשר

על המפרט לכלול שירטוטים מדוקדקים של המטפל, פירוט נרחב של השירותים המוצעים ותעריפון (מחירים כולל מע"מ בבקשה. יש לך "עוסק מורשה" נכון?). על החומר להיות מוגש למשרדי ההנהלה לא יואחר מיום ו ה-25 באוקטובר 2002 בשעה 12:00. טפסים ניתן להשיג בבתי הבושת הנבחרים ובפיצוציות הקרובות למקום מגוריכם.
 
למעלה