חיפאית, שריתי H-)

איצקו

New member
חיפאית, שריתי H-)

תעלו הביתה, האוכל מוכן. אם תשארו פה יאכלו אתכן. ישנם כאן הרבה זאבים. אם לא תבואו האוכל יתקרר,ולא יהיה טעים. יאללה בואו אני מתגעגע :-( איצקו.
 

חיפאית30

New member
איצקוווווווו - גבר !

למה הביתה? אולי יהיה פה נחמד. אולי עוד נתרגל אליהם והם אלינו. תשמע, בוא תנסה גם. אמרו שחסרים פה גברים. אז בטוח שישכנעו אותך להשאר. נו... לפחות למעני.... חוץ מזה, אמרתי לך, כבר לא כל כך אוהבים אותנו שם.
 
למעלה