חיסוני קורונה

האם התחסנתם או שבכוונתם להתחסן?

  • התחסנתי

    Votes: 2 33.3%
  • אני מתלבט

    Votes: 0 0.0%
  • לא אתחסן

    Votes: 2 33.3%
  • נקבע לי תור לחיסון

    Votes: 2 33.3%

  • Total voters
    6

Harrington

Well-known member
מנהל
חיסונים: מה עמדתכם?
הכי פשוט בעולם:
נכון להתחסן ולאור ההשפעה ההדדית גם מן הראוי שכולם יעשו זאת.

אלו שנמנעים מכך או למשל אומרים 'נחכה לראות אם אנשים לא מקבלים קרניים', הם למעשה פרזיטים שמבקשים לתפוס טרמפ על שאר החברה. זאת מעבר לכך שפשוט מדובר בעמדה מטופשת שבאופן מובהק מבוססת על פייק ניוז ולא על התעמקות בנתוני אמת.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הכי פשוט בעולם:
נכון להתחסן ולאור ההשפעה ההדדית גם מן הראוי שכולם יעשו זאת.

אלו שנמנעים מכך או למשל אומרים 'נחכה לראות אם אנשים לא מקבלים קרניים', הם למעשה פרזיטים שמבקשים לתפוס טרמפ על שאר החברה. זאת מעבר לכך שפשוט מדובר בעמדה מטופשת שבאופן מובהק מבוססת על פייק ניוז ולא על התעמקות בנתוני אמת.
צר לי שאני לא רוצה להיות שפן ניסיון ועכשיו עלו שלב, רוצים שילדינו יהיו השפנים, ללא שהיה בכלל מחקר בעניין כדברי השר שטיינץ: בוא נחסן ילדים ונעשה עליהם את המחקר :mad:
 

R 1 3

Well-known member
אין כאן ענין של דעה באין מדיניות ובאין הנהגה במדינה כולנו חייבים לתת כתף אפילו להסתכן באופן מזערי
לגמרי - עדיף על להשאיר את עתידנו לרולטה סינית. המטרה להגיע ל 5 מליון מחוסנים ואז יפתחו את המשק
יהיו די בעלי דרכון ירוק למלא את הקניונים והאולמות והטיסות. מי שמשתמט מחיסון סביר ברח גם משרות בצה״ל
או מתשלום מיסים וכל חובות האזרח.
הרי ההקרבה בחיסון היא פרומיל ביחס לצה״ל שלא לציין על השנים האבודות של מי שתורם ומתגייס כשהחובה כבר לא ממש
חובה וניתן להשתמט.
החיסון הוא צבא החילוץ הרפואי של ישראל וכל הקונספירטורים שילכו לעזאזל.
הסקר הזה במטוטא אווילי עד מתרפס לסוציומטים בחברה.
 

dory30

Well-known member
אין כאן ענין של דעה באין מדיניות ובאין הנהגה במדינה כולנו חייבים לתת כתף אפילו להסתכן באופן מזערי
לגמרי - עדיף על להשאיר את עתידנו לרולטה סינית. המטרה להגיע ל 5 מליון מחוסנים ואז יפתחו את המשק
יהיו די בעלי דרכון ירוק למלא את הקניונים והאולמות והטיסות. מי שמשתמט מחיסון סביר ברח גם משרות בצה״ל
או מתשלום מיסים וכל חובות האזרח.
הרי ההקרבה בחיסון היא פרומיל ביחס לצה״ל שלא לציין על השנים האבודות של מי שתורם ומתגייס כשהחובה כבר לא ממש
חובה וניתן להשתמט.
החיסון הוא צבא החילוץ הרפואי של ישראל וכל הקונספירטורים שילכו לעזאזל.
הסקר הזה במטוטא אווילי עד מתרפס לסוציומטים בחברה.
בעיקרון אתה צודק, אבל איש לא הוכיח לך את מידת היעילות של החיסון. אולי מודרנה או הרוסי עדיף על פייזר? אין קשר לקונספירציה, רק לספק בריא. גם לא שללתי אפשרות שכן אתחסן.
 
בעיקרון אתה צודק, אבל איש לא הוכיח לך את מידת היעילות של החיסון. אולי מודרנה או הרוסי עדיף על פייזר? אין קשר לקונספירציה, רק לספק בריא. גם לא שללתי אפשרות שכן אתחסן.

הניסויים הוכיחו את מידת היעילות של החיסון.
הדבר היחידי שלא נבדק זה משך הזמן שהחיסון יעיל, אבל ידוע שזה ללפחות חצי שנה.
 

אבח"י

Well-known member
הניסויים הוכיחו את מידת היעילות של החיסון.
הדבר היחידי שלא נבדק זה משך הזמן שהחיסון יעיל, אבל ידוע שזה ללפחות חצי שנה.
יתנו זריקת תגבור, כמו החיסונים האלה שקיבלנו כילדים, ואז בשירות הצבאי קיבלנו שוב. או זריקת אנטי-טטנוס כשנפצעים ממשג עם מתכת למרות שקיבלנו חיסון כילדים, כמו זריקת נגד פוליו שניתנת לילדים במנות.
 

PrivateBaldrick

Active member
בעיקרון אתה צודק, אבל איש לא הוכיח לך את מידת היעילות של החיסון. אולי מודרנה או הרוסי עדיף על פייזר? אין קשר לקונספירציה, רק לספק בריא. גם לא שללתי אפשרות שכן אתחסן.
יעילות החיסון הוכחה בניסויים קליניים. בכל מקרה, עדיף על קורונה, סוף סוף היום מקבל מנה ראשונה.
 

PrivateBaldrick

Active member
איך בדיוק הוכחה, אם לא נחשפו לחולי קוקונה?
אם זכור לי נכון, אתה עוד לפני הקורונה היית ב"תנו למחלות לחיות" (מתנגדי חיסונים). יש לי גבול, לא מתווכח עם חתולים על פיזיקה גרעינית ולא מתווכח עם הטמטום האנושי על למה מחלות זה רע וחיסונים זה טוב.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אם זכור לי נכון, אתה עוד לפני הקורונה היית ב"תנו למחלות לחיות" (מתנגדי חיסונים). יש לי גבול, לא מתווכח עם חתולים על פיזיקה גרעינית ולא מתווכח עם הטמטום האנושי על למה מחלות זה רע וחיסונים זה טוב.
ואני לא שואל עיוור שיכוון אותי אל הדרך.
|המלצה| שלי אליך, תוריד את המסכה לאף והפה במקום בעיניים ששמת אותה.
 

dory30

Well-known member
ונכון לאור השקרים של חב' התרופות על תוצאת 95% יעילות.
הבעיה היא שכל תרופה שתמציא, בטח למגפה טרייה, זה שהחיסון לא יהיה מושלם. אבל אם הדרכון הירוק ייאלץ אותי (למשל לחזור להתאמן במכון או להשתתף בכנסים מקצועיים), לא תהיה לי ברירה אלא להתחסן. העניין הוא שעד אז, החיסונים עלולים להיגמר.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הבעיה היא שכל תרופה שתמציא, בטח למגפה טרייה, זה שהחיסון לא יהיה מושלם. אבל אם הדרכון הירוק ייאלץ אותי (למשל לחזור להתאמן במכון או להשתתף בכנסים מקצועיים), לא תהיה לי ברירה אלא להתחסן. העניין הוא שעד אז, החיסונים עלולים להיגמר.
בינתיים, באופן לא מפתיע, ביטלו את כל ה"הטבות" של הדרכון הירוק כי ראו שהמחוסנים לא באמת מחוסנים.
 

R 1 3

Well-known member
בעיקרון אתה צודק, אבל איש לא הוכיח לך את מידת היעילות של החיסון. אולי מודרנה או הרוסי עדיף על פייזר? אין קשר לקונספירציה, רק לספק בריא. גם לא שללתי אפשרות שכן אתחסן.
הוכיחו בוודאי שהוצגו נוגדנים - הרי זו לא הסיבה לחשש של מי שלא התחסן . אישית לא קיבלתי אף זריקה 40 שנה
אבל כאן לא מדובר בחיסון אלא במאבק לאומי נטו. זו התרומה הכי אפקטיבית גם לתחושת הסולידריות. לראיה מי
לא מתחסן? הערים החרדיות האנטיציונית שם אחוז המתחסנים הכי נמוך ואין שום דוגמא אישית מההנהגה הרוחנית
אם אלו השותפים להבעת אי האמון שלך - דרשני.
 
למעלה