חינוך חינוך חינוך ועוד חינוך...

חינוך חינוך חינוך ועוד חינוך...

במקום בו מתפוצצים כמעט כל יום אנשים... במקום בו יש מעל רבבה של פצועים ועוד יותר מכך של נפגעים... במקום בו יש מאות אלפי מפוטרים ומובטלים במקום בו גוזרים גזר דין מוות לא על הטרוריסטים אלא על החולים ועל הזקנים.. במקום בו את האוכל, הלבוש, המשחקים וההנאות של החיים גוזלים אותם דווקא מהילדים... במקום בו סוגרים את התקוות של הסטודנטים ושל החילים משוחררים... במקום בו פוגעים תמיד פוגעים תחילה ( ועד תום ) רק בחלשים... במקום שהרשע ... האטימות... והאיוולת... מרעידים את הסיפים... זה לא יתכן !!! זה פשוט בלתי אפשרי !!! זה לא מתקבל על הדעת !!! שהחיים כרגיל נמשכים.... במקום הזה עם שלם היה צריך להפסיק טיפול שבשיגרה ולא לאפשר את חקיקת אלו החוקים... אף אחד לא סבור שיש גם מחר ???? ומחרחלילה הוא יכול להיות המובטל.. הוא חלילה יכול להיות החולה...( עם עלות של מעל עשרת אלפים ש"ח לחודש לתרופה ... איך יחיה ??? ) והוא חלילה יכול להיות לנזקק מתבזה... והוא חלילה יכול מתאונת עבודה/דרכים/ארוע טרור להפוך לנכה... וגם באם באם את כל אלו הוא מחשיב בסיכוי נמוך ומזדמן... שידע שהוא לא יברח מלהיות קשיש וזקן... אז באם התלמיד הלומד בביה"ס "לכאורה" על כישורי ומיומנויות החיים... ורק על המתמטיקה, ההיסטוריה האנגלית ושאר המדעים...איתו מדברים ועל הקורות אותנו ביום יום את זה כלל לא מזכירים... אז מה באמת הוא ילמד מזאת ... על החיים ???????? אז גם הוא מחר ישתייך לאדישים... וחלילה מלאחל... ורק מתפלל... שיחסך מאיתנו כל שאר שתואר כאן תחת הכותרת של: סבל... אך ...לא ... לא... לא ... רק אל תשכחו שמחר לבטח אתם תהיו הזקנים... וכידוע שזיקנה, תשישות, וחולי לרוב יחדיו הולכים... ואז שוב תהיה ממשלה... שבהינף יד, אצבע, ובחצי דקה... ( טוב אמרו 10 דקות למען הדיוק ) שוב תחליט לפגוע ובעוצמה במחצית מהאוכלוסיה ... ושוב כל הרוע ... יתקבל רק בברכה... ותחשבו על זה... אבל באמת תחשבו... כי זה בנתיים כל מה שאנו עושים עם זה .... ותזכרו... שמומחי כלכלה ידועים כבר בפסקנות קבעו .. שכאן הענין הוא לא ב: "אין כסף למדינה"... אלא רק באיך "חותכים" באופן הוגן צודק ונכון... את העוגה... ואת כל זה הרע... מוביל ההיגיון של זה הסובר שאם בידיו כעת העוגה... רק לו בלעדית הזכות לאוכלה בשלמותה... סבור אני ... שאנו כאנשי חינוך ... ואם לא כאנשי חינוך אז כהורים... אז הפשע הגדול יותר שכאן.... הוא: באם מתעלמים... זו חובה מוסרית ומצפונית ... לחנך את הילדים... מה ראוי נכון וצודק לעשות... בסולם הערכים... זקנים, חולים, נכים, חלשים, נשים, ילדים... לא ולא... זה טאבו ...באלו לעולם לא פוגעים !!! רק בתובנה שכזו תבנה חוסנה האמיתי של חברה בריאה וצומחת ומתפתחת ...ולנצח נצחים... כי עם ידיעה שכזו ... שפצועים בשטח לא מפקירים... ככה כל אחד ידע ויחוש שיהיה מוכן להקריב למען החברה ...גם את החיים ... ואת היקר לו מכל ( משפחתו ילדיו הוריו... ) כאן לא מפקירים... קומו... עורו.. אנשים נבונים... מוכרחים לעבור שלב... גם למעשים...
 

mmzda

New member
הוי לנו, שזאת ממשלתנו, ואלו שרינו

אבל מה הפלא? העם הזה ראוי לניבחריו!!!
 
נבחרנו, "האחד", מגיע לו "איש השנה"

 

udiyulis

New member
בני'לה, מראה מלוטשת ומשקפת

מילותיך, כתמיד, כמראה מלוטשת, המשקפת נכוחה מציאות מרה ומרטשת, ועד מה נכונה הכותרת בה בחרת: חינוך, חינוך, חינוך ועוד חינוך כידוע - על פני המים את לחמך שלחת... כמוך, אף אני, מבקשת להציב מראָה, לחיזוק דבריך האחרונים, העוסקים בזו התובנה - של "הראוי וצודק בסולם הערכים", ועל אחריותנו וחובתנו להציג ולהטמיע זאת בחינוך ילדינו. אך כפי שכבר בטאו זאת שני משוררים, לכל אחד הזכות לבחור באחת משתי הדרכים: האחת כבשיר "אלפי ידים מילים: אברהם שלונסקי לחן: ורדינה שלונסקי ארץ מולדת, עודך צעירה, מה לך הועיד העתיד? תכלת שמים רועפת שירה, ים את חופיך מליט. אך צופה העין, הלב יחרד: ענן מתפרץ ממערב. קדימה! דגל החופש ביד אדם משחרר אסוריו. אם היד רועדת, הרגל כושלה, עוד שבע נקומה ונלך, הרוח ישיר לנו שיר גאולה ושחר דרכנו יברך. כבד כל צעד, כל שעל מכאוב, חול את רגלינו ידקור, אנו נדליק פנסים שברחוב, אנו נאמר - יהי אור. ולקראת הנגה נסל מסילה, דגלנו ימריא - עד כוכבים, אדמת מדבר עזובה אבלה נפריח גנים מוזהבים. באלפי ידיים יכון המגדל, יעור ירנן כל לב נרדם. אנחנו נרים את ראשינו אל על כשמש יאיר האדם. והאחרת כבשיר: אין דבר מילים ולחן: נעמי שמר אם אני תועה בדרך מאבד את הצפון וסופה גדולה עוברת מבשרת שיטפון ואני איני יודע מה יביא לי מחר משהו בתוך החושך מנחם אותי ושר אין דבר אין דבר יותר שלם מלב שבור ויותר זועק מן הדממה לב שבור ולב פצוע לב עייף מדיבורים הוא יודע אהבה שנקנתה בייסורים וכשהוא כמעט שוקע והמים עד צוואר משהו בתוך החושך מנחם אותו ושר אין דבר... אם בתום דממה זועקת לפעמים אני נשבר מנחש את העתיד אבל זוכר את העבר אז בתוך הרי החושך שסוגרים עלי רכות משהו תמיד אומר לי להמשיך ולחכות אין דבר...
 

talila 2

New member
בני תודה- כתמיד ריגשת אותי במילותיך

החזקות, הנבונות, הנכונות. אוי לנו לכולנו. ואני שואלת את עצמי ואותך, אתכם, מה נוכל לעשות? עצוב לי וגם מפחיד שממדינת רווחה השומרת על חוקים סוציאלים המגינים על אזרחיה אנחנו הופכים למשהו אחר. אני מקשיבה לגזרות ברדיו ותוהה האם אין אפשרות לקיצוצים במקום אחר? משכבות יותר מבוססות? ממשרדי ממשלה? מהשמנת ואפילו מהקצפת של מישהו ולא מהמים והלחם של החלשים. ואולי כאן זה המקום לספר לכם שהשבוע לקראת אספות ההורים חילק לנו מנהלנו מכתב מידע להורים.מכתב ממנכלית משרד החינוך. המידע היה חשוב והוא לא העיקר כאן אלא הנייר עליו נכתבו הדברים. נייר כרומו מהודר. חשבו אצלנו יש 400 ילדים בביה"ס. נייר אחד מהודר כפול כל תלמידי ישראל. האם זה לא בזבוז מוגזם בתקופה של צימצומים? זה בידיוק מקום בו היה אפשר לחסוך.
 
אולי המורים לביאולוגיה ינסו להסביר

איך ? איך ? פעלו שרירי היד של האנשים האלו ??? איך השרירים נשמעו בכלל לפקודות המוח האווילי של אנשים אלו ??? איך הם איפשרו ליד להתרומם ולהצביע... בעד הפגיעה בילדים... מי יגן על הילדים האלו ?? האם זה לא מתפקידינו המבוגרים והבוגרים שבראש וראשונה ... נדאג ונספק לילדים... ביטחון... הגנה.... ושאר צרכים בסיסים ??? תגידו לי ...איזה מן חיה לוקחת מפי גוזליה בכדי לדשן תחילה את ביטנה ??? יושבת חבורה של אנשים מלומדים בוגרים... ומרימים את ידם לאות בחירה והסכמה... מבלי שכלל תרעד להם היד ושיכנסו לעוויתות ופירכוסים ....בנסיבות שכאלו...וזאת בכדי שיקחו מכל חסרי הישע וההגנה...גם את הפרורים האחרונים שעוד נותרו להם... לקיומם המבוזה והמושפל ... בסדר ... אין לי כבר כוח להלחם ולשכנע על צידקת החד הוריות והמובטלים הפרזיטים העצלים שלכאורה ( לא משנה שאיני מאמין ולו כזית שכל אלו מצוים במצבם זה מבחירה של הפקת רווחים והון....) אבל מילא... אבל מה הם רוצים (לעזזאל) ...מהילדים ??? מהם רוצים שהילדים יעשו בכדי לתקן את מצבם ???? שיעזבו את ביה"ס ושילכו לעבוד בכדי שיוכלו להתקיים... בכדי שיהיה להם מה לאכול ומה ללבוש ??? מהם רוצים מהנכים ??? שיצמיחו לעצמם גפיים... עינים... אוזניים ושאר האיברים החסרים... ושילכו למצוא להם עבודה מכניסה... שתממן את בעבורם את התרופות ... ואת תנאי הקיום המינמלסטים שיאפשרו להם בכל זאת לחיות כמשהו המקורב להגדרה של "בן אדם" ??? מה רוצים מהחולים ???...מחולי הסרטן לדוגמא ... שיקפצו ממיטת חוליים ושירוצו עם האינפוזיה והכימוטרפיה ... לעבוד בבנין ??? בכדי שיוכלו לרכוש לעצמם את התרופות ....כי אחרת הם ימותו ... ומילא המוות ... אבל מה ישכח להם את הכאבים הבלתי נסבלים, התופת והיסורים האלו ???? עד שיגיע המוות הגואל ... מה הם רוצים מהזקנים ??? שנתנו בתורם את כל מה שרק היה להם בשביל שאנו נהיה כאן היום... מהם נדרש מהזקנים האלו עתה ??? מה רוצים מהם ??? שיטלו את "שיקוי הנעורים" ושיטוסו באמוק ובמרץ ...לעבר מכרות הפחם ??? בכדי לממן להם ביקור רופא, תרופות ומזון ??? לא מבין ... לא מבין את הכוון ....לא מבין את ההגיון...לא מבין איך מי הקורא לעצמו "בן אדם" ... יכול לעשות כזאת להוריו לילדיו ולאחיו... עשו עימי חסד... הסבירו לי ...לפחות שלא אמות טיפש.... מה כאן קורה ??? האם אני האידיוט היחיד במדינה שלא מצליח להבין זאת ???
 
תיקון מהם = מה הם... ותוספת...

ושאף אחד לא ינסה כעת להסביר לי שוב ...שארגע ושלא אתרגש... כי זה בסה"כ שוב התרגיל הידוע והמטופש... של הרבי והעיזים... כי רק כך מאלצים את שאר המשרדים להסכים לקצץ מהם.... כי אסרב להתנחם בזאת... מי שמוכן לשים בחזית הקרב והמלחמה את זקניו, חוליו, וילדיו... אז אין לו כל זכות לצחוק מהפלסטינים ששלחו בקו החזית הראשון את ילדיהם והם עצמם היו מוכנים להקריב את חיי ילדיהם ובלבד למצוא לעצמם מסתור מאחוריהם.... מי הנכון לפעול בדרך שכזו... מלמד הדבר בראש וראשונה על מידת המוסר שלו... ועל תפיסת עולמו וגישתו... והאמינו לי שבשעת משבר לחץ ודחק אמיתים ... אנשים מסוג זה גם יהיו מוכנים בהחלט להביא לידי מימוש אמיתי גם את האידאולוגיה הזו... כי מי המאמין באמת ובתמים שאפשרויות כאלו הן כלל אינן בנמצא אזי כאלו כלל לא יוכלו להעלות על הדעת שימוש בשכאלו גם לא לצורך "תרגילים"... אזי כאלו לא יעזו לעשות בהם שימוש ... ואפילו לא בתור צ'יסבט ... או בתור תרגיל...שנועד להפיק רווחים בסופו של דבר... אז נא לא לרחם על תמימותי...כי אני אומנם בעל נטיות של תמימות ... אך לא בעינין זה... ובעיקר לא מבין למה המדינה לא עושה את הקיצוץ המתבקש בראש וראשונה בפקידים הבכירים של האוצר... שכבר עשרות בשנים "תקועים" ותוקעים שם... ושולפים בכל שנה מחדש את המנטרה המטופשת הזו שלהם... וכל שהם עשו עד היום... הם רק דירדר אותנו לבורות עמוקים עוד יותר... אנשים נכשלים ומכשילים... ללא מעוף יוזמה והבנה ... ממשיכים להשתכר בשכר עתק... וניזונים מפגריי תוצאות מעשיהם...
 

udiyulis

New member
לא, בני'לה, את לא היחיד שלא מבין...

אבל אתה האחד שנותן ביטוי במילים חרוטות, כחץ בלבנו הכואב - נוקבות ומפלחות , להרגשתנו לנוכח העוולות וחוסר ההיגיון עליהם בחירינו מחליטים ומסכימים בחפזון ובלי עשיית חשבון ואנו קוראים, שומעים ולא מבינים, ולהאמין מתקשים, ורק מוצאים עצמנו מנגד עומדים חסרי אונים. רק חבל שעיני רבים, ובמיוחד אלה שאת ידיהם מרימים, לא שוזפות את שאתה כותב וחורט, בדם ליבך הפצוע, המדמם והשותת... ולהגנתם של הזקנים, הנכים, החולים ובעיקר - הילדים, עומדת להם זכותך, בני'לה - שאינך שוקט ואינך שותק, וקול זעקתך המיוסרת, גם אם לא מגיעה לבית "הנבחרים", אין בליבי ספק שהיא מרקיעה שחקים וקורעת רקיעים, ומגיעה עד שערי האל שבמרומים, שבין שלוש עשרה מידותיו, גם חסד ורחמים. ויתקיים הכתוב: עוצו עצה ותופר, דברו דבר ולא יקום, כי עמנו אל"
 

מיכלי ו

New member
אם הבנתי נכון- ההצבעה היתה מהירה כל

כל כך כי "חברי הכנסת היו עייפים ורצו לסיים כבר"- אז מה משנה מה הוחלט בסוף העיקר שהם בסוף הלכו לישון לא?
 

איוקה

New member
אם הבנתי יש גם מקומות בהם לא קיצצו

בלילה דיברו על כבישים ומשרד הדתות........ אז בלי פוליטיקה, אבל אי אפשר בלי - כי זו קובעת את סדר העדיפויות של אותם שמצביעים.
 

mmzda

New member
מיכלי, גרוע מכך, אין כאן הצבעה של

חברי הכנסת, זו עוד תגיע, מדובר בהצבעה של שרי הממשלה! שאחרי 18 שעות דיונים, רצו לקום וללכת, הראש כבר התפוצץ להם, והנה ראש ממשלתנו ושר "אין אוצר", אומרים רגע רגע, צריך לקצץ עוד מילירד ורבע שקל, השרים העיפים והמבולבלים לא מבינים בכלל על מה הצביעו, חלק כבר הספיק לצאת מאולם הדיונים, כך שלבסוף הצביעו רק שמונה שרים, וההצבעה התקבלה ברוב של חמישה נגד שלושה. בושה וחרפה - אמרנו. אמרנו! חוצפה - אמרנו? אמרנו! טימטום - אמרנו? אמרנו! גואל נפש - אמרנו? אמרנו! אז די נימאס מכל החכמים ששותפים לנו לכיס ולחיים. רק נידמה לי, אם אינני טועה, שתפקידה של הממשלה במדינה הוא לדאוג לרווחת תושביה, ולא ההפך, אז תתקנו אותי אם אני טועה. וחוץ מזה, אנו מלמדים את תלמדינו, חזור ולמוד, "לא לשקר"! והנה ממשלתנו ושר "אין אוצר", מרמה את הציבור ללא הרף. אז אם זו הדוגמה של ניבחרי העם, מה יגידו לנו תלמדינו? ומה נענה להם? משה
 

מיכלי ו

New member
אני חושבת שכבר הבנו שמהכנסת לא לוקח

לוקחים דוגמא לתלמידים: צעקות במליאה, קללות, מריבות, השפלות, העדרות ב"שיעורי חובה" וכו' וכו'
 

מייקי12

New member
בואו נצא בהמונינו לרחובות

לא רק ציבור המורים כי אם ציבור השפויים אנחנו שכל יום לעבודה יוצאים עובדים כנמלה חרוצה מבקר עד ליל ובסופו של חודש המשכורת מספיקה לשבוע ימים וביב כבודו יורק ויורק ואנו מנגבים וממשיכים בעשיה אז די חברים הגיע העת לצאת ולצעוק קחו מהעשירים, קחו מההתנחלות ואותנו תשאירו ואל תגעו בנו....
 
ועוד קיטור בלתי נשלט...

האזנתי אתמול ברדיו לד"ר לינדה עפרוני... מומחית לכלכלה... שלא דיברה בסיפורים אלא שידעה להצביע בדיוק על המקורות... היא דיברה על האלפיון העליון 2500 איש במדינה המשתכרים משכורות של למעלה מ-300,000 ש"ח לחודש... היא אמרה שדי באם היו לוקחים מאלו זה היה מספיק לכסות על כל הגרעון... והיא ציינה שהיא עוד לא ירדה למאיון ולעשירון העליון... ומי האנשים האלו ??? חבריו של שר האוצר... הם נקראים בהגה היפה בכדי שלא יגידו "חבריו של שר האוצר " אלא "קברניטי המשק"... ואיתם הוא נפגש בקיסריה... הם שמחליטים מה יהיה ואיך... אבל מה לעשות ??? מי בסוף נותן את כסף לבחירתו של שר האוצר ... "מבחן בוזגלו" ??? גברת "ויקי כנפו" או אילנה ??? ברור שלא ! אבל לנו לאהבלים הוא מסביר שבאם הוא יקח מהם מיסים הם יעזבו את הארץ ... ואנו נפסיד מקורות הכנסה ומקומות עבודה... אז תגידולי אתם ??? למה שמנהל בנק כושל שמשתכר כזה סכום ירצה בכלל לעזוב את הארץ גם באם יעלו לו את המיסים במקום להוריד לו אותם ( כפי שבוצע זה עתה ועוד הוקדם מהמועד בו זה היה צריך להתבצע... ) למה שיעזוב לחו"ל היכן הוא ימצא עוד מדינה מטורפת שתסכים לתת לו אפילו סנט אחד בעד סחורת "הזבל" שהוא מייצר ??? אז בשביל זה הממשלה נתנה להם ... ושימו לב למספר ... 150 מיליארד שקל... לשיפוי מעסקים ( ללא כל צורך בעמידה באיזשהו מבחן תוצאה ) יעני בכדי שייצרו מקומות עבודה... ואכן חזיתם במו עינכם כמה מקומות עבודה חדשים נוצרו... זוכרים 150 מיליארד... התקציב של כל משרד החינוך עליו כל המלחמות והעתיד עומד כיום על 20 מיליארד.... התקציב של כל הקצבאות עומד על 40 מיליארד... ולא אדבר על צמצום סגני ראשי המועצות שבוטל ובעלות של 150 מליון... ולא אדבר על 250 מליון העברת כפיפות המועצות הדתיות... אבל כל פרויקטי הנוער במצוקה שעלותם מיליונים בודדים בלבד ( על יד אחת ) ... נסגרו או שהילדים נזרקו לרחוב... או שוכנו במוסדות של עברינים כי רק שם היה להם מקום... ועתה כלואים יחדיו ילדים שפשעו יחד עם ילדים חוסים חסרי בית ... והעולם שותק... זה לא פשע ??? על כאלו דברים אנשים לא צריכים להכנס לכלא במקום לזכות בכבוד ותהילה ??? על מה מושיבים בכלא על גנבת קרמבו מהקיוסק ??? והחו"ל נמשך ... ומכוניות השרד החדשות גם הו ... ותוספת העוזרים הפרלמנטרים. גם .. ומחשבי המחברת... והפאלמים לכולם כולל לנהג... גם והחיים היפים אכן זוהרים ומאירי פנים המה ...
 

talila 2

New member
בני ושאר החברים, אולי נקודת אור

קטנה המראה שלא רק אנחנו מודאגים. היום בחדשות פורסם כי הועדה לבדיקת זכויות הילד קובעת: "יש לשמור על זכותם הבסיסית של ילדים לקיום ולתנאי מחיה בסיסיים". השופטת סביונה רוט-לוי שעמדה בראש הועדה אמרה: "גם בתוכנית הנוכחית היה מקום לחשוב איך היא אמורה להשפיע על ילדים....,אם ילדים נמצאים במרכז החשיבה שלנו כשדנים בתקציב צריך לחשוב על זה". המלצות הועדה יגיעו בקרוב להצבעה בממשלה. אולי מעט תקווה?
 
../images/Emo10.gif

במקום בו שורר הפחד לנסוע בתחבורה ציבורית כדי לא להתפוצץ כמו כמעט כל יום... במקום בו ההתייצבות השבועית בלשכת התעסוקה הפכה לשגרה... במקום בו הרצון לארוחה חמה אחת ביום ובגד חם ללבוש בחורף הקר הפכו למותרות... במקום בו סוגרים את התקוות לחיות פה... במקום בו פוגעים ועוד פוגעים ועוד פוגעים... החיים לא כרגיל נמשכים.... אז איפה המחר ???? כי מחר לא אהיה מובטלת, אני כבר מיום האתמול.. אז מי ילמד על כישורי ומיומנויות החיים, על המתמטיקה, ההיסטוריה האנגלית ושאר המדעים?... אני מצטרפת לתפילה... רוצה להפסיק לסבול ואת כל אשר תואר כאן... אז הנה, אני קמה... מתעוררת.. עוברת לשלב הבא... למעשים... מי מצטרף אליי?
 
דוגמה קטנה לדמגוגיה של ממשלתנו האהו

דוגמה קטנה לדמגוגיה של ממשלתנו האהובה, ממשלת העם העקרון המנחה את משרד האוצר בתכניתו החדשה שהחלה לפני מספר חודשים הנו פשוט "מקטינים את הקצבאות ומחזירים אנשים למעגל העבודה" כך בגדול. בבוקר יום 9.9.2003 בחדשות ערוץ 10 התבשרנו על קיצוצים נוספים בקצבאות ובראשם: 1. הקטנת הקצבאות (פעם נוספת) לזקנים – האם מצפים מן הזקנים אשר יצאו לפנסיה לחזור אל מעגל העבודה ????????????? נכון, חלק מן הזקנים אולי צברו נכסים, אבל חלקם לא. מה יעשו אלו שלא?, ילכו לרחוב ???????????. 2. הקטנת ההנחות בארנונה ובתחבורה הציבורית לאזרחים ותיקים – אותם זקנים מן הסעיף הקודם. מה יעשו ? יעזבו את דירותיהם או אולי ימשכנו אותן? ואולי ילכו ברגל ? זה בריא, (הרבה צעירים עושים זאת), ואולי יפלו למעמסה על בניהם בנותיהם?????????? מעבר לקושי הכלכלי, האם לא מגיע לאדם זקן שעבד כל חייו להזדקן בכבוד ????. 3. הקטנת מענק השחרור לחיילים – חיילים הולכים לצבא וברובם מפסידים 3 שנים חשובות מחייהם בשירות צבאי כזה או אחר (לעיתים אף יותר ולעיתים פחות). האם זו התודה שמדינת ישראל בוחרת לומר למי שמשתתף בהגנתה????????? 4. קיצוץ בקצבאות לאמהות חד הוריות מה הן יעשו, יבלעו את ילדיהן, או אולי רק ימכרו אותם לעבדות קלה ?????? ורק בדברים האמיתיים לא נוגעים. לא הוזכרו קיצוצים במגזר החרדי, לא הוזכרו קיצוצים בהתנחלויות, זהו סדר העדיפויות של מדינת ישראל לשנות האלפיים, מונח לפנינו לתפארת. לא !!!!!! אין לזה קשר אם אתם אנשי ימין או שמאל. ההורים של כולנו יפגעו מן הגזרות הללו ובעקיפין גם אנחנו כולנו (ימנים שמאלנים וכל בעל דעה אחרת) כי הורינו אשר עבדו כל חייהם למען ביטחונם בזקנתם, כבר אינם יכולים להרגיש כה בטוחים. הבנים של רובנו משרתים בצבא ומסתכנים, מי יותר מי פחות (ללא קשר לעמדתם הפוליטית) גם הם יפגעו ויקשה עליהם עוד יותר להתחיל את חייהם האזרחיים כאן. אין צורך לצאת להפגנות, הפגנות כבר לא עובדות כאן. העבירו זאת לכל מי שרק תוכלו, בסוף האמירה הזו תעשה את שלה גם אם ייקח זמן. רפי שקד גביש - אזרח מן הישוב
 

hagar3

New member
איך אפשר לחנך לאי אדישות?

כשהחברה עצמה אדישה לחלשים שבה? שהיא נעדרת חמלה?
 

ענת 34

New member
"טמטום ואטימות זו הגישה

ודעת הקהל נשארת אדישה..." והשיר של רמי פורטיס וברי סחרוף במלואו: 1900 מילים: רמי פורטיס לחן: ברי סחרוף "סוטים מסוכנים רוקדים באפלה וילדים מוכים שוב מבקשים סליחה מטורפים אוחזים בנשק ומשחקים במלחמה רוצחים, אונסים, סדום ובבל בכל פינה רודפי בצע וכבוד עד כלות הנשמה שוחט ושחיתות הם קנה מידה ולכל גנב יש תואר אצולה אנשים הם סרט מצוייר על עולם מסריח ואכזר ואהבה זה עסק שיצא מן האופנה מה שנשאר זו קצת בושה חולים מעורערים שרים באפלה וזקנים בוכים מפחד ואימה אחוזים בשיגעון לכוח, כסף ושליטה לוקחים, דורסים, רק רוע ושנאה והשקרנים סופקים כפיים בשמחה טמטום ואטימות זו הגישה ודעת הקהל נשארת אדישה אנשים הם סרט מצויר..." מלים קשות. דעת הקהל אולי לא נשארת אדישה, אך לצערי הדעת ממולמלת... לא נצעקת... לא נזעקת...
 
למעלה