Moon rise girl
New member
בנימה קצת אישית,
זה בדיוק השרשור הנכון בשבילי לנצל"ש את מה שרציתי לנצל"ש אתמול ולא היה לי לאן.... אז לאמא החופשיה ולאלה שעוד לא הספיקו לגלות - תדעו לכם שיש בפורום הזה מלאכים. באמת אבל, מלאכים אמיתיים. יש פה אנשים יקרים עם לב ענק, שמשעשע/מעציב אותי לחשוב שלקח לי כמעט 3 שנים (!!!!) לפגוש כי חששתי, אין לי מושג ממה. בהחלט מציעה לך להשתלב כאן, את עשויה לברך על הרגע הזה.
זה בדיוק השרשור הנכון בשבילי לנצל"ש את מה שרציתי לנצל"ש אתמול ולא היה לי לאן.... אז לאמא החופשיה ולאלה שעוד לא הספיקו לגלות - תדעו לכם שיש בפורום הזה מלאכים. באמת אבל, מלאכים אמיתיים. יש פה אנשים יקרים עם לב ענק, שמשעשע/מעציב אותי לחשוב שלקח לי כמעט 3 שנים (!!!!) לפגוש כי חששתי, אין לי מושג ממה. בהחלט מציעה לך להשתלב כאן, את עשויה לברך על הרגע הזה.