אמא חופשיה
New member
חיי חברה
זה נושא מאד כאוב אצלי. אני אדם שמאוד אוהב חברה וחברים וזקוקה ולא יכולה ליהיות לבד. הבעיות החלו כששיניתי את סגנון החיים שלי, החברים הדתיים לא זנחו לגמרי ולא החרימו כי רובם די "פתוחים" אבל זה כמובן לא מה שהיה פעם, לכן מהצד הזה אני די "בודדה". מהצד השני, את רוב חברי החלונים אני מכירה מהעבודה ועוד כמה דרך חברים אחרים, ואני מרגישה שאנחנו לא מצליחים להתחבר לגמרי בגלל העולמות השונים שהגענו מהם, בסה"כ כל עולמם מאז ומתמיד לא השתנה ואילו אני התחלתי מאפס כביכול. אז זה לא שאין לי חברים, אבל לפחות רובם הם חברים "ליום יום" באופן שטחי מאד ואין לי חברים קרובים שאוכל לשתף אותם באמת בלבטים, בקשיים או סתם לדבר איתם על דברים שמענינים אותי. מקווה שהצלחתם להבין מה אני אומרת בעצם, ואשמח לתגובות.
זה נושא מאד כאוב אצלי. אני אדם שמאוד אוהב חברה וחברים וזקוקה ולא יכולה ליהיות לבד. הבעיות החלו כששיניתי את סגנון החיים שלי, החברים הדתיים לא זנחו לגמרי ולא החרימו כי רובם די "פתוחים" אבל זה כמובן לא מה שהיה פעם, לכן מהצד הזה אני די "בודדה". מהצד השני, את רוב חברי החלונים אני מכירה מהעבודה ועוד כמה דרך חברים אחרים, ואני מרגישה שאנחנו לא מצליחים להתחבר לגמרי בגלל העולמות השונים שהגענו מהם, בסה"כ כל עולמם מאז ומתמיד לא השתנה ואילו אני התחלתי מאפס כביכול. אז זה לא שאין לי חברים, אבל לפחות רובם הם חברים "ליום יום" באופן שטחי מאד ואין לי חברים קרובים שאוכל לשתף אותם באמת בלבטים, בקשיים או סתם לדבר איתם על דברים שמענינים אותי. מקווה שהצלחתם להבין מה אני אומרת בעצם, ואשמח לתגובות.