חיים שכאלה
בס"ד שלום לכולכם, הפורום הזה היה הכי נראה לי מהכל..."מתמודדים עם החיים" זה משפט ממצה של כ"כ הרבה דברים.. אז אני אספר לכם קצת על עצמי..אני בחורה בת 22, שכמו הרבה בגילי מתמודדת עם מה לעשות הלאה.. הלחצים מהסביבה..של...."מה עם ללמוד?" "מה עם לטוס?" אז עד עכשיו לא החלטתי מה הכיוון בלימודים וביטלתי נסיעה להודו.ונפרדתי מחבר שהיינו יחד שנתיים וחצי. כל החברות בחו"ל. ואני כאן.בבית...בטוב וברע שיש בזה. אני לא מרגישה שאני יכולה כ"כ לפרוק את כל מה שעובר עליי עם חברות...ומרגישה סוג של חסרון בלב..שאני מקווה שבע"ה יתמלא בדברים חדשים וטובים... פשוט גם הפרדה מהחבר היא ממש פיצוץ של בועה שחייתי בה....הייתי בטוחה תמיד שאני אתחתן איתו. וזה שמעצמו מעלה בי המון שאלות... אתם יכולים להגיב,להעיר,לייעץ...בשמחה... אם למישהו יש רעיון טוב מה ירענן אותי קצת...מניסיון או שלא מנסיון.. שיהיה שבוע טוב..ובשורות טובות לכולם. שושה
בס"ד שלום לכולכם, הפורום הזה היה הכי נראה לי מהכל..."מתמודדים עם החיים" זה משפט ממצה של כ"כ הרבה דברים.. אז אני אספר לכם קצת על עצמי..אני בחורה בת 22, שכמו הרבה בגילי מתמודדת עם מה לעשות הלאה.. הלחצים מהסביבה..של...."מה עם ללמוד?" "מה עם לטוס?" אז עד עכשיו לא החלטתי מה הכיוון בלימודים וביטלתי נסיעה להודו.ונפרדתי מחבר שהיינו יחד שנתיים וחצי. כל החברות בחו"ל. ואני כאן.בבית...בטוב וברע שיש בזה. אני לא מרגישה שאני יכולה כ"כ לפרוק את כל מה שעובר עליי עם חברות...ומרגישה סוג של חסרון בלב..שאני מקווה שבע"ה יתמלא בדברים חדשים וטובים... פשוט גם הפרדה מהחבר היא ממש פיצוץ של בועה שחייתי בה....הייתי בטוחה תמיד שאני אתחתן איתו. וזה שמעצמו מעלה בי המון שאלות... אתם יכולים להגיב,להעיר,לייעץ...בשמחה... אם למישהו יש רעיון טוב מה ירענן אותי קצת...מניסיון או שלא מנסיון.. שיהיה שבוע טוב..ובשורות טובות לכולם. שושה