חיים שכאלה

20shosha

New member
חיים שכאלה

בס"ד שלום לכולכם, הפורום הזה היה הכי נראה לי מהכל..."מתמודדים עם החיים" זה משפט ממצה של כ"כ הרבה דברים.. אז אני אספר לכם קצת על עצמי..אני בחורה בת 22, שכמו הרבה בגילי מתמודדת עם מה לעשות הלאה.. הלחצים מהסביבה..של...."מה עם ללמוד?" "מה עם לטוס?" אז עד עכשיו לא החלטתי מה הכיוון בלימודים וביטלתי נסיעה להודו.ונפרדתי מחבר שהיינו יחד שנתיים וחצי. כל החברות בחו"ל. ואני כאן.בבית...בטוב וברע שיש בזה. אני לא מרגישה שאני יכולה כ"כ לפרוק את כל מה שעובר עליי עם חברות...ומרגישה סוג של חסרון בלב..שאני מקווה שבע"ה יתמלא בדברים חדשים וטובים... פשוט גם הפרדה מהחבר היא ממש פיצוץ של בועה שחייתי בה....הייתי בטוחה תמיד שאני אתחתן איתו. וזה שמעצמו מעלה בי המון שאלות... אתם יכולים להגיב,להעיר,לייעץ...בשמחה... אם למישהו יש רעיון טוב מה ירענן אותי קצת...מניסיון או שלא מנסיון.. שיהיה שבוע טוב..ובשורות טובות לכולם. שושה
 
ברוכה הבאה אלינו לפורום ../images/Emo24.gif

עברת הרבה בתקופה לא קלה מלאת סימני שאלה. זה טבעי להיות בגיל כזה עם כל כך הרבה שאלות ועכשיו רק צריך לאט לאט לענות על השאלות. תנסי לחשוב מה עכשיו- האם את רוצה לנסוע לחו"ל? האם יש לך כסף לכך? האם את מעדיפה ללמוד עכשיו ונסיעה לחו"ל לא מעניינת אותך? או שמא כרגע בכלל אין לך כסף לזה או לזה והשנה הזאת תהיה מיועדת לעבודה בלבד. וכל הכבוד שעזבת את הזוגיות שלא התאימה לך- זה דורש כוחות ומאמצים נפשיים רבים ומרובים.
 

Caesarus

New member
התלבטויות מוכרות

אחרי הצבא יש את התחושה הזאת שחייבים לנסוע לחו"ל כדי למקות את הראש... אני גם קצת אכלתי את עצמי שלא יצא לי לנסוע, בסופו של דבר לקחתי חופש מהעבודה ועסקתי בארץ בפעילויות שאני אוהב וככה גם נחתי מהצבא וגם פיתחתי תחביבים. יש לי עדיין את הרצון לנסוע לחו"ל אבל בינתיים הוא בהמתנה , אוליי כדאי שתפצי את עצמך בינתיים במשהוא אחר שאת אוהבת לעשות...אוליי ללמוד אישהוא קורס מעניין...
 
למעלה