חייב עזרה..
אני לומד במכללה ואני יודע שאני צריך ללמוד כדי להצליח בחיים ויש נושאי לימוד ממש לא קלים ... ואני לא יודע למה אבל אין לי חשק ללמוד.. אני הולך אל הלא נודע..ומרגיש שהחיים שלי מבאסים..מה עושים כדי שיהיה לי חשק ללמוד... איך עושים את ההחלטה של לקום וללמוד .. אני ממש לא יודע.... צריך עזרה. .. עידוד..
אני לומד במכללה ואני יודע שאני צריך ללמוד כדי להצליח בחיים ויש נושאי לימוד ממש לא קלים ... ואני לא יודע למה אבל אין לי חשק ללמוד.. אני הולך אל הלא נודע..ומרגיש שהחיים שלי מבאסים..מה עושים כדי שיהיה לי חשק ללמוד... איך עושים את ההחלטה של לקום וללמוד .. אני ממש לא יודע.... צריך עזרה. .. עידוד..