אבל מאחר ו"HOLY SHIT" בא לתאר תדהמה בד"כ, אז התרגום השכיח שלו הוא "שֶכֹה אֶחיֶה...". יש גם תרגומים פחות טובים: "אני לא מאמין" "לא יאומן כי יסופר" GYXOIO "מילים הן כמובן הסם החזק ביותר שהמין האנושי משתמש בו" רודיארד קיפלינג.
זה תלוי באיזה הקשר נאמר ה "HOLY SHIT". בד"כ זה נאמר במצב של תדהמה ולא של רוגז. אם המצב הוא רוגז, אז "לכל הרוחות" מתאים בהחלט.. עוד אפשרות: "לאלף אלפי עזאזלים" GYXOIO