חייבת לברר

עמית8888

New member
איננו יכולים להיות מטפל/ת של כל אחד

אני מקבל את גישתה העקרונית של honey אבל כולנו מכירים לצערנו גם את אותם האטומים שעומדים על שלהם (...אם הוא מספיק ארוך...סתאאאאאאאם) ולא מוכנים להקשיב לזולתם. מה נשאר? לחתוך וללכת.נכון.
 

honey bundle

New member
לא מתיימרת להיות מטפלת

גם לא פסיכולוגית בגרוש. מדובר בנתינה לאחר. בהקדשת מחשבה. ביכולת להיכנס לרגע לנעליו של העומד מולך. מה שנשאר אחרינו בסופו של דבר זה החותם שאנו מותירים בליבותיהם של הסובבים אותנו. ולא אני לא כזו צדיקה, זה פשוט בלט לעין באופן מיוחד הפעם.
 

asafgery

New member
אמרו חז"ל

"אל תשפוט אדם עד שתגיע למקומו". לצערי יצא לי לא פעם לשפוט אדם ואחר להגיע למקומו...
 

leonlev

New member
האני ברגע שתשאל מישהו

האם אתה אוהב את זוגתך? מבחינתי יש רק תשובה אחת והיא אבסולוטית ,נחרצת וללא עוררין: כ ן. משפט שיתחיל ב אבל....... ב תשמעי.... אומר דרשני. אי אפשר לומר על זוגתך שאיתה אתה חי " אני רק מחבב אותה או אוהב אותה אבל לא מאוהב בה. בזבוז של זמן משווע של 2 הצדדים. לומר אוהב אותה אבל נגעל ממנה........... שלחי אותו אליי לסדנאת השתלמות.
 

honey bundle

New member
זה לא שחור ולבן

לאורך תקופת הנישואין, וגם אתה יודע מנסיונך ארוך השנים, העוצמות משתנות, הסיבות משתנות, הדרך לביטוי משתנה. זה לא אותו דבר כל הזמן (ותודה לאל כי אחרת היינו משתעממים תחת). כך יכולות להיות תקופות שאהבה אינה הרגש המוביל והדומיננטי בזוגיות ועדין זו לא סיבה לחתוך וללכת מיד, משום שלהחלטה כזו יש השלכות כבדות וראוי להיות לגמרי שלם איתה. הצעתי בתגובה שלי לכת לטיפול אישי או זוגי או כל סוג של פיתרון אחר שיכול לסייע. אל תגיד לי שכל השנים אהבת ונמשכת אל זוגתך באותו אופן? ואולי כן, אז כיף לה
והיא ברת מזל
אבל אז תצטרך להסביר למה אתה כאן...
 

leonlev

New member
את כמובן צודקת

אבל מעולם לא נגעלתי ממנה.או רק חיבבתי אותה. מודה ומכה על חטא עדיין אוהב אותה.אבל לא מתרגש יותר. אין לי פרפרים בבטן.אצלנו במקרה --שנינו גדלנו והתפתחנו ל2 כיוונים שונים. שנינו מעוטרי תארים וממשיכים ללמוד, ולצערי הפסקנו לתחזק את הזוגיות. אף פעם אבל אף פעם לא הפסקתי לאהוב לכבד להעריך ולהעריץ את מה שהיא.
 

nutellla

New member
יקירתי

קודם כל - מסכימה עם כל מילה שכתבת . זה כואב,זה עצוב,זה צריך להיות אחרת, אבל זה לא בזוי ( לא מהמקום שאני רואה את זה בכל אופן). הרבה מעבר לדחיה פיזית ( לטעמי, דחיה פיזית זה פחות כואב וקשה).
 

honey bundle

New member
צודקת לגמרי, לא אני

השתמשתי בביטוי. הבאתי את זה כאן כדוגמא לסגנון של רוב המגיבים לפני בשרשור.
 

בת עולם

New member
אי אפשר

הוא לא אוהב אותה. יכול להיות שהמשפט נובע מהצורך שלו להאחז באהבה שהייתה, שבעצם הוא "חושב" שיש עדיין, אך לא באמת מרגיש אותה.
 
../images/Emo23.gifהבעייה היא בהגדרה של "אוהב"

כל כך הרבה אנשים משתמשים במילה "אהבה", כמילה נרדפת לפעולה, או כמילה נרדפת למצב, שמתאפשר "בגלל", או "בזכות" או "למרות" משהו. וזו לא באמת אהבה, זה משהו אחר, שנובע לרוב משיקולים אגואיסטיים כאלה או אחרים. וזה כל כך פשוט, וזה כבר צוטט במקורות כל כך מזמן. הנה תקראו בהגדה של פסח
, מה אמרו חכמי חלם
על הרשע
"אילו לא היה שם, לא היה נגעל..." ולך טלטול המדהימה
מנצלשים ל
ענק ו
איפה שתרצי...
 

ז ורו

New member
../images/Emo66.gifשני דברים ברורים לי

1. שזה לא ברור לי כיצד זה ייתכן. 2. השמלה השחורה הייתה לשווא.
 

Donna4f

New member
אני קרועה עליך Y007007

אם יש מישהו פה שיודע אישה על אמת.זה רק אתה. אין עליך. עוקבת מאמינה בך :) D
 

Donna4f

New member
מה..פה? כאילו ../images/Emo37.gif ../images/Emo27.gif

שכולם יראו? אחרי מה עקבתי...כבר מזמן? :) D
 

afeine

New member
בהחלט אפשרי...

אני חולה על אשתי (לעתיד). סוגד לעפר שלרגליה. סופר את הימים והשעות ליום החתונה שלנו (4 חודשים). היא יפהפיה, סקסית, חכמה, מצחיקה, נדיבה, חמה, לב זהב, חיוך מלאכי, תחת עסיסי (שלא נדבר על החזה...רררררר). בקיצור - כל מה שרציתי באשה. רק מה... שאחרי החמין של שבת...
 
למעלה