חיוכית / חמודית

חיוכית / חמודית

בכונה כתבתי כאן ולא בשרשור, כדי לא ליצור..... תשמעי, עכשיו הבנתי, קודם לא חחחחחחה איך שלא יהיה לא התכוונתי שטאי לא יאהב את מה שכתבת, כי את כתבת נכון. אני התכוונתי שאל תמשיכי להגיב לי, כי הוא לא יאהב את התגובה שלי, חחחחה. ועכשיו ששששש.......... הבנתי למה התכוונת, הבהרת לי. יאלה נשיקות וחג שמח!!! דודה דיאנה חחחחחחחה
 

GoldenEvil

New member
יונית

אוהבת אני אותך כל כך על ההומור על ההבנה על הכימיה שבינינו על העידוד על הצחוק על המסתוריות על ההערכה ההדדית היושר וחכנות בקיצור את אגדה רק למה את לא מופיעה מידי פעם דיאנה? חיוכית:))
 
חיוכית

מה שדיאנה עשתה חבל על הזמן. חבל שאת לא קרובה אלי, הייתי מביאה לך לטעום מהדברים הטובים שבסביבתי ויש הרבה לא פחות מכרמיאל חחחחחחחחחה. שקט שלוה גן עדן - אוהבת אותך. את אחד מהאנשים שיש בהם טוהר ולעולם לא יגידו מילה רעה ואני מכירה אותך טוב טוב (זוכרת? שישי לפנות בוקר? זו היתה הזדמנות שלך ללכלך ואפילו מילה רעה אחת לא שמעתי ממך) כן ירבו. ואכנס, אל תדאגי. יונית
 
למעלה