י ו נ י ת.
New member
חיוכית / חמודית
בכונה כתבתי כאן ולא בשרשור, כדי לא ליצור..... תשמעי, עכשיו הבנתי, קודם לא חחחחחחה איך שלא יהיה לא התכוונתי שטאי לא יאהב את מה שכתבת, כי את כתבת נכון. אני התכוונתי שאל תמשיכי להגיב לי, כי הוא לא יאהב את התגובה שלי, חחחחה. ועכשיו ששששש.......... הבנתי למה התכוונת, הבהרת לי. יאלה נשיקות וחג שמח!!! דודה דיאנה חחחחחחחה
בכונה כתבתי כאן ולא בשרשור, כדי לא ליצור..... תשמעי, עכשיו הבנתי, קודם לא חחחחחחה איך שלא יהיה לא התכוונתי שטאי לא יאהב את מה שכתבת, כי את כתבת נכון. אני התכוונתי שאל תמשיכי להגיב לי, כי הוא לא יאהב את התגובה שלי, חחחחה. ועכשיו ששששש.......... הבנתי למה התכוונת, הבהרת לי. יאלה נשיקות וחג שמח!!! דודה דיאנה חחחחחחחה