הועלתה בפני עוד השערה
היות וחיצונית לא היה נראה כי אחת הציריות התנתקה, נאמר לי כי יכול להיות גם מצב בו הציריה נכנס לתוך הגיר וע"י כך התנתקה מהדיפרנציאל. יתרה מכך נאמר לי כי זה הינו מצב יותר סביר היות ובקליאו הדיפרנציאל הוא עמיד מאוד ופחות סביר כי הוא נשבר. מחר אני מאמין שבעל הרכב יגרור למוסך ואז כבר נדע באמת מה קרה.