חידה

מצב
הנושא נעול.
חידה

חידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
 
התשובה הנכונה תתפרסם בהמשך

חידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
התשובה הנכונה תתפרסם בהמשך
פרסים לעונים נכונה
 

yossi alef

New member
הימור שלי 11.5 ש"ח

חידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
הימור שלי 11.5 ש"ח
אגד גנבים...
 
אגד היא חברה מכובדת והיא לא

חידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
אגד היא חברה מכובדת והיא לא
קובעת את המחירים כהוא זה. השודדים במקרה זה הם הממשלה שלך. אז אנא דייק !
 

oren*

New member
חס וחלילה ליסוע בטרמפים בתקופה כזו

חידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
חס וחלילה ליסוע בטרמפים בתקופה כזו
 
והתשובה היא......

והתשובה היא......
15.70ש"ח אביתר היקר! משרד התחבורה אולי קובע את המחירים אבל....... אני לא מאמין שלאגד אין השפעה על הנושא ולראיה אביא לך 2 דוגמאות עד לפני כשנה נסיעה בקו 400 (י-ם- בני ברק) היתה יותר יקרה מנסיעה בקו 402 (י-ם- בני ברק) לפני כשנה (+- לא זוכר מתי בדיוק) נסיעה בקו 400 הוזלה והושוותה לנסיעה בקו 402 והסיבה לשוני היתה התחרות של החאפרים לקו 402 דוגמא שניה קו 450 (י-ם- אשדוד שכונות חרדיות) החל לפעול לפני כשנתיים (אם זכרוני אינו מטעני) כשהוא החל לפעול מיד הוזלו המחירים בקוים 437 (ירושלים-אשקלון) ו438 (ירושלים-אשדוד) למה? כי לא יתכן שקו 450 יהיה יותר זול ממקביליו (437,438) ולכן כולם הוזלו אני אישית מאוד אוהב את אגד וחושב שרק הם יכולים לספק בארץ תחבורה ציבורית ראויה לשמה אך מצד שני צריך לעשות סדר ולתמחר מחדש הרבה קווים הבעיה היא בעיקר בין יישובים שיושבים על קוים ארוכים (בין ישובי הערבה שיושבים על הקו לאילת וכן ישובי ים המלח והגליל העליון או בעצם כמעט כל כביש 90) ויש עוד את המהלך של תמחור מחדש אין סיכוי שמשרד התחבורה יוביל ולכן אגד כמוביל הלאומי צריכה להוביל מהלך כזה ולו רק בשביל להראות לציבור שהם לא מתנהגים כמו מפלצת מונופוליסטית ודורסנית ודרך אגב לפני סיום עם כל הכבוד וההערכה שיש לי לאגד שמעתי על הרבה מקרים שהם ניצלו את הסובסידיה הממשלתית לרעה בניגוד לחוק ואני אביא רק דוגמא אחת מיני רבות על פי חוק על מנת שאגד תוכל להתמודד במכרזים להפרטת התחבורה הציבורית הם הקימו חברה בת שנקראת "אגד תחבורה ציבורית בע"מ" והקשר היחיד שלה לאגד הוא הבעלות אבל היא צריכה לפעול כגוף פיננסי נפרד עם אוטובוסים נפרדים ונהגים נפרדים נכון להיום המצב הוא שבשני הקווים היחידים שהיא מפעילה (370,380) נוסעים גם אוטובוסים רגילים של אגד בניגוד גמור לחוק. יש עוד הרבה דוגמאות שקצרה היריעה מלהכיל אותם.
 
קצר ולענין: אגד לא קובעת מחירים. יש

והתשובה היא......
15.70ש"ח אביתר היקר! משרד התחבורה אולי קובע את המחירים אבל....... אני לא מאמין שלאגד אין השפעה על הנושא ולראיה אביא לך 2 דוגמאות עד לפני כשנה נסיעה בקו 400 (י-ם- בני ברק) היתה יותר יקרה מנסיעה בקו 402 (י-ם- בני ברק) לפני כשנה (+- לא זוכר מתי בדיוק) נסיעה בקו 400 הוזלה והושוותה לנסיעה בקו 402 והסיבה לשוני היתה התחרות של החאפרים לקו 402 דוגמא שניה קו 450 (י-ם- אשדוד שכונות חרדיות) החל לפעול לפני כשנתיים (אם זכרוני אינו מטעני) כשהוא החל לפעול מיד הוזלו המחירים בקוים 437 (ירושלים-אשקלון) ו438 (ירושלים-אשדוד) למה? כי לא יתכן שקו 450 יהיה יותר זול ממקביליו (437,438) ולכן כולם הוזלו אני אישית מאוד אוהב את אגד וחושב שרק הם יכולים לספק בארץ תחבורה ציבורית ראויה לשמה אך מצד שני צריך לעשות סדר ולתמחר מחדש הרבה קווים הבעיה היא בעיקר בין יישובים שיושבים על קוים ארוכים (בין ישובי הערבה שיושבים על הקו לאילת וכן ישובי ים המלח והגליל העליון או בעצם כמעט כל כביש 90) ויש עוד את המהלך של תמחור מחדש אין סיכוי שמשרד התחבורה יוביל ולכן אגד כמוביל הלאומי צריכה להוביל מהלך כזה ולו רק בשביל להראות לציבור שהם לא מתנהגים כמו מפלצת מונופוליסטית ודורסנית ודרך אגב לפני סיום עם כל הכבוד וההערכה שיש לי לאגד שמעתי על הרבה מקרים שהם ניצלו את הסובסידיה הממשלתית לרעה בניגוד לחוק ואני אביא רק דוגמא אחת מיני רבות על פי חוק על מנת שאגד תוכל להתמודד במכרזים להפרטת התחבורה הציבורית הם הקימו חברה בת שנקראת "אגד תחבורה ציבורית בע"מ" והקשר היחיד שלה לאגד הוא הבעלות אבל היא צריכה לפעול כגוף פיננסי נפרד עם אוטובוסים נפרדים ונהגים נפרדים נכון להיום המצב הוא שבשני הקווים היחידים שהיא מפעילה (370,380) נוסעים גם אוטובוסים רגילים של אגד בניגוד גמור לחוק. יש עוד הרבה דוגמאות שקצרה היריעה מלהכיל אותם.
קצר ולענין: אגד לא קובעת מחירים. יש
לה אינטרבל למשחק עם דרגות מחירים ואינטרבל זה מצומצם מאוד. אין כל מניעה להפעיל אוטובוסים רגילים של אגד בקוים 370, 380. זה נהוג בכל העולם עם חברות בנות. אגד יכולה גם להשכיר אוטובוסים משלה לחברת הבת או להגיע עימה להסדר פנימי שהוא עניין פנימי ואינו נוגע לציבור. הציבור צריך לקבל שירות מעולה עם אוטובוסים בטוחים וזמינים. קרה פעם אחת בהסטוריה שאגד השכירו אוטובוס לדן ! מקרה זה ארע בשארם-א-שייח' בשנת 1976. האוטובוס שהועבר זמנית לדן היה 88-197 מסוג סקניה 145 V8 מרכב ישראלי. אוטובוס זה שירת בדן 3 חודשים עם סמלים של אגד ודן ביחד. המקרה בשארם ארע לאחר שטייגר של דן שמספרו 336-079 שבק חיים ודן היתה זקוקה דחוף לאוטובוס.
 
בשנת 97

קצר ולענין: אגד לא קובעת מחירים. יש
לה אינטרבל למשחק עם דרגות מחירים ואינטרבל זה מצומצם מאוד. אין כל מניעה להפעיל אוטובוסים רגילים של אגד בקוים 370, 380. זה נהוג בכל העולם עם חברות בנות. אגד יכולה גם להשכיר אוטובוסים משלה לחברת הבת או להגיע עימה להסדר פנימי שהוא עניין פנימי ואינו נוגע לציבור. הציבור צריך לקבל שירות מעולה עם אוטובוסים בטוחים וזמינים. קרה פעם אחת בהסטוריה שאגד השכירו אוטובוס לדן ! מקרה זה ארע בשארם-א-שייח' בשנת 1976. האוטובוס שהועבר זמנית לדן היה 88-197 מסוג סקניה 145 V8 מרכב ישראלי. אוטובוס זה שירת בדן 3 חודשים עם סמלים של אגד ודן ביחד. המקרה בשארם ארע לאחר שטייגר של דן שמספרו 336-079 שבק חיים ודן היתה זקוקה דחוף לאוטובוס.
בשנת 97
כאשר המיגון ירי היה בחיתוליו ומגנו רק מרצדס 0303 ראיתי אוטובוס בצבעים של אגד 0303 מוגן ירי עם מדבקות של דן בקו 101 (אריאל- ברכה)
 
בשנת 97

בשנת 97
כאשר המיגון ירי היה בחיתוליו ומגנו רק מרצדס 0303 ראיתי אוטובוס בצבעים של אגד 0303 מוגן ירי עם מדבקות של דן בקו 101 (אריאל- ברכה)
בשנת 97
דן קיבל מאגד 2 אוטובוסים מרצדס 0303 מספרם הפנימי היה 2361 ו2362 מספרי הרישוי של אגד נשארו במקומם וכך גם המספרים הפניימים שלהם הנהגים של דן עברו באגד הדרכה על האוטובוסים מדגם 0303 וכל זאת נעשה עד שדן קיבל את ה SU280 שהיו בהסבה לאוטובוסי ירי 2340 2341 2342 2343 2344 2345 2346 2347 ויותר מאוחר 848 ו849 שעברו מיונייטד לדן וקיבלו את המספריים הנ"ל2348 ו2349 בהמשך הדרך דן העביר ליונייטד 2 אוטובוסים מדגם HOCL 2 2431 ו2436
 
קצר ולעניין יש לך טעות

קצר ולענין: אגד לא קובעת מחירים. יש
לה אינטרבל למשחק עם דרגות מחירים ואינטרבל זה מצומצם מאוד. אין כל מניעה להפעיל אוטובוסים רגילים של אגד בקוים 370, 380. זה נהוג בכל העולם עם חברות בנות. אגד יכולה גם להשכיר אוטובוסים משלה לחברת הבת או להגיע עימה להסדר פנימי שהוא עניין פנימי ואינו נוגע לציבור. הציבור צריך לקבל שירות מעולה עם אוטובוסים בטוחים וזמינים. קרה פעם אחת בהסטוריה שאגד השכירו אוטובוס לדן ! מקרה זה ארע בשארם-א-שייח' בשנת 1976. האוטובוס שהועבר זמנית לדן היה 88-197 מסוג סקניה 145 V8 מרכב ישראלי. אוטובוס זה שירת בדן 3 חודשים עם סמלים של אגד ודן ביחד. המקרה בשארם ארע לאחר שטייגר של דן שמספרו 336-079 שבק חיים ודן היתה זקוקה דחוף לאוטובוס.
קצר ולעניין יש לך טעות
אגד החכיר בשנת 1997 לדן 2 אוטובוסים ממוגני ירי מדגם 0303 עד שדן יסיים את המיגון של ה SU 280 שלו כמו כן הנהגים של דן סניף אריאל נשלחו להשתלמות בת יום אחד באגד על מנת לתפעל את ה 0303
 
מה זה קשור לטעות ???

קצר ולעניין יש לך טעות
אגד החכיר בשנת 1997 לדן 2 אוטובוסים ממוגני ירי מדגם 0303 עד שדן יסיים את המיגון של ה SU 280 שלו כמו כן הנהגים של דן סניף אריאל נשלחו להשתלמות בת יום אחד באגד על מנת לתפעל את ה 0303
מה זה קשור לטעות ???
אגד העביר גם סקניה וגם מרצדס. SO WHAT ? דרך אגב, כנראה שהיתה גם העברה של טייגר של אגד לדן באזור תמנע. מחר אדע יותר פרטים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה