התשובה הנכונה תתפרסם בהמשךחידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
הימור שלי 11.5 ש"חחידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
אגד היא חברה מכובדת והיא לאחידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
חס וחלילה ליסוע בטרמפים בתקופה כזוחידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
17 ש"ח?חידה
אתמול הייתי בים המלח ורציתי לנסוע ממצפה שלם לעין גדי (כ-15 ק"מ) מי יודע כמה כסף היו גובים ממני השודדים בירוק (אגד) אילולי היו בארצנו אנשים טובים שעוצרים לטרמפיסטים מסכנים ותפרנים שכמוני?
והתשובה היא......17 ש"ח?
קצר ולענין: אגד לא קובעת מחירים. ישוהתשובה היא......
15.70ש"ח אביתר היקר! משרד התחבורה אולי קובע את המחירים אבל....... אני לא מאמין שלאגד אין השפעה על הנושא ולראיה אביא לך 2 דוגמאות עד לפני כשנה נסיעה בקו 400 (י-ם- בני ברק) היתה יותר יקרה מנסיעה בקו 402 (י-ם- בני ברק) לפני כשנה (+- לא זוכר מתי בדיוק) נסיעה בקו 400 הוזלה והושוותה לנסיעה בקו 402 והסיבה לשוני היתה התחרות של החאפרים לקו 402 דוגמא שניה קו 450 (י-ם- אשדוד שכונות חרדיות) החל לפעול לפני כשנתיים (אם זכרוני אינו מטעני) כשהוא החל לפעול מיד הוזלו המחירים בקוים 437 (ירושלים-אשקלון) ו438 (ירושלים-אשדוד) למה? כי לא יתכן שקו 450 יהיה יותר זול ממקביליו (437,438) ולכן כולם הוזלו אני אישית מאוד אוהב את אגד וחושב שרק הם יכולים לספק בארץ תחבורה ציבורית ראויה לשמה אך מצד שני צריך לעשות סדר ולתמחר מחדש הרבה קווים הבעיה היא בעיקר בין יישובים שיושבים על קוים ארוכים (בין ישובי הערבה שיושבים על הקו לאילת וכן ישובי ים המלח והגליל העליון או בעצם כמעט כל כביש 90) ויש עוד את המהלך של תמחור מחדש אין סיכוי שמשרד התחבורה יוביל ולכן אגד כמוביל הלאומי צריכה להוביל מהלך כזה ולו רק בשביל להראות לציבור שהם לא מתנהגים כמו מפלצת מונופוליסטית ודורסנית ודרך אגב לפני סיום עם כל הכבוד וההערכה שיש לי לאגד שמעתי על הרבה מקרים שהם ניצלו את הסובסידיה הממשלתית לרעה בניגוד לחוק ואני אביא רק דוגמא אחת מיני רבות על פי חוק על מנת שאגד תוכל להתמודד במכרזים להפרטת התחבורה הציבורית הם הקימו חברה בת שנקראת "אגד תחבורה ציבורית בע"מ" והקשר היחיד שלה לאגד הוא הבעלות אבל היא צריכה לפעול כגוף פיננסי נפרד עם אוטובוסים נפרדים ונהגים נפרדים נכון להיום המצב הוא שבשני הקווים היחידים שהיא מפעילה (370,380) נוסעים גם אוטובוסים רגילים של אגד בניגוד גמור לחוק. יש עוד הרבה דוגמאות שקצרה היריעה מלהכיל אותם.
בשנת 97קצר ולענין: אגד לא קובעת מחירים. יש
לה אינטרבל למשחק עם דרגות מחירים ואינטרבל זה מצומצם מאוד. אין כל מניעה להפעיל אוטובוסים רגילים של אגד בקוים 370, 380. זה נהוג בכל העולם עם חברות בנות. אגד יכולה גם להשכיר אוטובוסים משלה לחברת הבת או להגיע עימה להסדר פנימי שהוא עניין פנימי ואינו נוגע לציבור. הציבור צריך לקבל שירות מעולה עם אוטובוסים בטוחים וזמינים. קרה פעם אחת בהסטוריה שאגד השכירו אוטובוס לדן ! מקרה זה ארע בשארם-א-שייח' בשנת 1976. האוטובוס שהועבר זמנית לדן היה 88-197 מסוג סקניה 145 V8 מרכב ישראלי. אוטובוס זה שירת בדן 3 חודשים עם סמלים של אגד ודן ביחד. המקרה בשארם ארע לאחר שטייגר של דן שמספרו 336-079 שבק חיים ודן היתה זקוקה דחוף לאוטובוס.
בשנת 97בשנת 97
כאשר המיגון ירי היה בחיתוליו ומגנו רק מרצדס 0303 ראיתי אוטובוס בצבעים של אגד 0303 מוגן ירי עם מדבקות של דן בקו 101 (אריאל- ברכה)
קצר ולעניין יש לך טעותקצר ולענין: אגד לא קובעת מחירים. יש
לה אינטרבל למשחק עם דרגות מחירים ואינטרבל זה מצומצם מאוד. אין כל מניעה להפעיל אוטובוסים רגילים של אגד בקוים 370, 380. זה נהוג בכל העולם עם חברות בנות. אגד יכולה גם להשכיר אוטובוסים משלה לחברת הבת או להגיע עימה להסדר פנימי שהוא עניין פנימי ואינו נוגע לציבור. הציבור צריך לקבל שירות מעולה עם אוטובוסים בטוחים וזמינים. קרה פעם אחת בהסטוריה שאגד השכירו אוטובוס לדן ! מקרה זה ארע בשארם-א-שייח' בשנת 1976. האוטובוס שהועבר זמנית לדן היה 88-197 מסוג סקניה 145 V8 מרכב ישראלי. אוטובוס זה שירת בדן 3 חודשים עם סמלים של אגד ודן ביחד. המקרה בשארם ארע לאחר שטייגר של דן שמספרו 336-079 שבק חיים ודן היתה זקוקה דחוף לאוטובוס.
מה זה קשור לטעות ???קצר ולעניין יש לך טעות
אגד החכיר בשנת 1997 לדן 2 אוטובוסים ממוגני ירי מדגם 0303 עד שדן יסיים את המיגון של ה SU 280 שלו כמו כן הנהגים של דן סניף אריאל נשלחו להשתלמות בת יום אחד באגד על מנת לתפעל את ה 0303
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.