חח

Nofale

New member
חח

Void - Fuck The System מזכיר לי רצח איזה סאונדטראק לסרט של מכות..
 

orberman

New member
מה? זה של מורטל קומבט?

זה לא של הסרט המצוייר עם NBA ? ספייסג'אם?
 

y o b b o

New member
חחח ישר זיהיתי שזה מורטל קומבאט!

איך פעם לא הפסקתי לחרוש על הסרט הזה למרות שהוא מטומטם אש!
 

orberman

New member
אתם מדברים על

רוב המנגינה שיש מההתחלה או מדקה 6:30 בערך?! לא זכור לי ממורטל קומבט
 

Dj Arik Fux

New member
זה אכן ממורטול קומאבט ישר זהיתי גם

מונטרה, זירו, היייייי
 

UGenius

New member
ידעתייייי

עוד בפעם הראשונה ששמעתי את הטראק ישר זה הזכיר לי את מורטל קומבט ושאלתי את חבר שלי "זה לא נשמע לך כמו מורטל קומבט?" והוא אמר לי שלא =\
 

DorDassa

New member
זה אכן מורטל קומבאט :)

fuckk the syssteemm פאם פאם פאם... לא מפסיק לחרוש על זה בגלל המנגינה של מורטל קומבט זה מזכיר את greedy ששם שמו מוזיקת מערב פרוע.. שזה גם ענק!
 
למעלה