חח Void - Fuck The System מזכיר לי רצח איזה סאונדטראק לסרט של מכות..
Y y o b b o New member 20/8/05 #4 חחח ישר זיהיתי שזה מורטל קומבאט! איך פעם לא הפסקתי לחרוש על הסרט הזה למרות שהוא מטומטם אש!
O orberman New member 21/8/05 #7 אתם מדברים על רוב המנגינה שיש מההתחלה או מדקה 6:30 בערך?! לא זכור לי ממורטל קומבט
U UGenius New member 21/8/05 #9 ידעתייייי עוד בפעם הראשונה ששמעתי את הטראק ישר זה הזכיר לי את מורטל קומבט ושאלתי את חבר שלי "זה לא נשמע לך כמו מורטל קומבט?" והוא אמר לי שלא =\
ידעתייייי עוד בפעם הראשונה ששמעתי את הטראק ישר זה הזכיר לי את מורטל קומבט ושאלתי את חבר שלי "זה לא נשמע לך כמו מורטל קומבט?" והוא אמר לי שלא =\
D DorDassa New member 22/8/05 #10 זה אכן מורטל קומבאט fuckk the syssteemm פאם פאם פאם... לא מפסיק לחרוש על זה בגלל המנגינה של מורטל קומבט זה מזכיר את greedy ששם שמו מוזיקת מערב פרוע.. שזה גם ענק!
זה אכן מורטל קומבאט fuckk the syssteemm פאם פאם פאם... לא מפסיק לחרוש על זה בגלל המנגינה של מורטל קומבט זה מזכיר את greedy ששם שמו מוזיקת מערב פרוע.. שזה גם ענק!