חח עליתי על קטע...

phingy

New member
חח עליתי על קטע...

כנסו לדף של ה5100 (אפשר גם ממכשיר אחר) ובמקום 3 המספרים בסוף הלינק תכניסו מספרים אחרים ייצא לכם כל מיני דפים עם כותרות או עם תמונות לא קשורות פעילות חברתית מעניינת לימים משעממים http://www.esc.co.il/escweb/phones.asp?pgID=585
 

™I©Eman

New member
הצתה מאוחרת..

כאילו, דההה
 

phingy

New member
סורי, ככה זה כשלומדים לבגרות במתמ´

ולא נכנסים לפורום אבל בכ"ז תראה איזו התלהבות גם עכשיו!
 

shklar1

New member
חחחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

בואנה המנוע שלהם ממש ממציא שמות אהה
 

shklar1

New member
ומה עם זה../images/Emo35.gif ../images/Emo67.gif

http://www.esc.co.il/escweb/phones.asp?pgID=476
 

JLO freak

New member
חצי ../images/Emo32.gif

לפני כמה ימים אמרתי שבאו אלינו לבצפר(בליך) מן פרסום של חברת ESC. הם אמרו מי שיגלח את הראש מקבל 5100. "חבר" שלי גילח את הראש וזכה במכשיר הזה והוא קיבל אותו אתמול.
 

MaD-d0g

New member
נחמד !

הייתי מגלח את הראש תמורת SK 5100... אבל אני לא סגור על זה אני לא רוצה פלאפון אם זה היה GSM, אז הייתי שוקל
 
למעלה