מילים כדורבנות ../images/Emo45.gif אך עם זאת,
יש בפורום לא מעט מעריצות היסטריות של מויאל, ומה לעשות שלא כל האנשים יודעים לקחת דברים בפרופורציה, ונכון שזו בעיה שלהם אבל שצריך לכבד אותן ולא להגיד סתם דברים מרגיזים- בכוונה או לא בכוונה לפגוע. באמרה שהבעיה היא של הנעלב ולא של המעליב יש מן אמת, אבל אנשים נכנסים לפורום על מנת לדבר בהנאה והם לא רוצים שיהרסו להם את ההנאה הזו, ויש אנשים שבצורה סיסטמטית מחפשים לעקוץ ולעשות דווקא. ולא תמיד צריך לנהל שיחות ברומו של עולם. מותר גם קצת להתפרק בפורום ולא צריך לחשוב על כל מילה שיוצאת מהפה. אם ישנן נשים צעירות שרוצות להיכנס לפורום הן מוזמנות, הפורום פתוח לכולם- אבל אם הן לא נכנסות זו בעיה שלהן, ושלא יבואו אחרי זה להתלונן שהפורום "נשלט ע"י ילדות".