היי..
אוקי.. *ההורקרוקס האחרון כפי שנאמר בספר, אתה באמת סבור שוולדי יטמון את חלקיק נשמתו ה"קדוש" במשהו חסר ערך כמו ספר, או גביע? אנחנו מדברים על וולדמורט. אחרת זה יכול הגיוני, אבל לפי הסיפור שרולינג בונה, וולדי לא יעשה דבר כזה. *למה הארי פוטר הוא לא הורקרוקס מסכימה, אני לא מאמינה בתאורית "הארי הוא הורקרוקס" זה פשוט לא הגיוני. * איך עושים הורק' אנחנו לא ממש יודעים איך עושים הורק', כי סלוגהרן לא ממש הסביר, הוא רק אמר שחלק מהנשמה עוטפת את החפץ.. בהחלט לא מדובר על פריורי אינטיקאטם, כי זה תוצאה של מפגש בין שני שרביטים שנעשו מאותו חומר. ההד של הנשמה, הוא בעצם רק הד, הוא לא חלק מהנשמה. רמזים לשישי מהחמישי לא ממש אפשר להבין את זה דרך החמישי כי אנחנו ידענו, וולדי ידע שדמבי בחיים לא יהרוג את הארי. חוץ מזה, דמבי גם מאמין שהארי צריך לחסל את וולדי, אז שהוא יעשה זאת במקומו? הקונדסאים אממ.. לא ממש מסכימה... חוץ מזה אם רון סיריוס, איך זה שהוא מדריך? *טונקס גם אני חשבתי על זה.. כנראה שזה רק הפנים, או שאי אפשר לשנות בדיוק כמו מישהו אחר.. או שיזהו לפי הקול. רמוס לופין איזו אגדה בדיוק?