tootbanana
New member
חזרתי!!!
כן, אני יודעת שלא הייתי הרבה מאוד זמן (רוזן עדיין כאן?!?!?) אבל כבר הספקתי להגדיל את אוסף המטבעות שלי מי שזוכר אותו... מי שלא מכיר אותי: אני אוספת מטבעות; ישנים, חדשים, מהארץ ומהעולם. הצלחתי להגיע לכמה אלפים של מטבעות שונים... אחלה פורום ניהיה פה!!
כן, אני יודעת שלא הייתי הרבה מאוד זמן (רוזן עדיין כאן?!?!?) אבל כבר הספקתי להגדיל את אוסף המטבעות שלי מי שזוכר אותו... מי שלא מכיר אותי: אני אוספת מטבעות; ישנים, חדשים, מהארץ ומהעולם. הצלחתי להגיע לכמה אלפים של מטבעות שונים... אחלה פורום ניהיה פה!!