חזרתי!!!

tootbanana

New member
חזרתי!!!

כן, אני יודעת שלא הייתי הרבה מאוד זמן (רוזן עדיין כאן?!?!?) אבל כבר הספקתי להגדיל את אוסף המטבעות שלי מי שזוכר אותו... מי שלא מכיר אותי: אני אוספת מטבעות; ישנים, חדשים, מהארץ ומהעולם. הצלחתי להגיע לכמה אלפים של מטבעות שונים... אחלה פורום ניהיה פה!!
 

תמיר1991

New member
שלום תותבננה!

זה אני astrok, ושיניתי את שמי. אני זוכר שהיחסים הוירטואלים בינינו לא היו כל כך טובים, ואני מקווה שהם ישתנו עכשיו. גם לא ממש מתתי על החתימה שלך אז, טוב ששינית אותה! מקווה שתתערי מחדש בפורום! תמיר./
 

רוזן71

New member
תמיר, כל הכבוד...

בס"ד. יש לך זיכרון פנומנלי! (מצרך נחוץ לאספן). רוזן.
 

תמיר1991

New member
כן, אמרו לי את זה הרבה...

רוזן- טוב מאוד שחזרת לכתוב יותר! תמיר.
 

תמיר1991

New member
כן, ורוזן עדיין כאן, אבל הוא לא

מבקר כ"כ הרבה כמו פעם, וחבל... תמיר.
 

dan the man

New member
אז ככה:

אני לא זוכר אותך כי אולי אני הצטרפתי כשאת עזבת.... בכל מקרה אני דן ואני מאשדוד ויש לי עוד מעט בר מצווה אני אוסף מטבעות ושטרות מכל העולם אשמח להחליף ...
 

רוזן71

New member
תותבננה...איפה נעלמת לי?...

בס"ד. תראי איך הפורום התפתח. הפורום מונה כ-150 חברים ועוד היד נטויה. ואם תשארי איתנו, את תזכי להיות ותיקת הפורום! כדאי לך.(יש צ'ופרים). רוזן.
 

saudi

New member
שלום רוזן, מה התשובה לחידה שלך?

למי ששכח הנה החידה של רוזן: "ואם אני לא טועה יש מדינה אחת לפחות שהערך האספני של שטרי הכסף שלה עולים על אלה של ארה"ב! נחשו, איזו מדינה?"
 

רוזן71

New member
רן, בבקשה...

בס"ד. אוסטרליה התחילה להנפיק שטרות כסף ב-1910 והמטבע היה אז פאונד שכלל בתוכו 20 שילינגים, כשכל שילינג הכיל 12 פני. ב-1910 הונפקו 30 סדרות שונות של שטרות מפואנד אחד ועד 100 פאונד כשכל עיר או מחוז מנפיק שטרות משלו. כל השטרות משנת 1910 מכל המקומות ומכל העריכים שווים אלפי דולרים לשטר! ויש כ-120 שטרות שונים. גם השטרות שהונפקו בשנות העשרה ובשנות ה-20 שווים רב. אם כי כאן כבר יש שטרות ששוים "רק" כמה מאות דולר לשטר, אם כי גם כאן אפשר "למצוא" שטרות ב-20 אלף דולר! (למשל 100 פאונד מ-1914). בשנות ה-30 ואילך המחירים "נרגעים" עשרות עד כ-$300 לשטר. ב-1966 אוסטרליה מחליפה מטבע ועוברת לדולר. כשהמחירים של השטרות מאז נורמלים. אוסף מלא של שטרות אוסטרליה שווה הרבה מאד. רוזן.
 

tootbanana

New member
אל תדאג, רוזן

נראה שאני אשאר. (דווקא נשמע נחמד ליהיות ותיקת פורום) עכשיו האוירה בפורום הרבה יותר נעימה. אבל הרבה לא יודעים מי אני. טוב לא נורא. יש כאן הרבה חדשים שאוספים מטבעות? נ.ב. התחלתי לאסוף ספרים ישנים. יש הרבה לאבא שלי. אז הוצאתי מהמדף, התחלתי לנקות מאבק. אין לי הרבה. משהו כמו 65-80 וכולם מלפני שנות השבעים. זה לא ממש ישן, כמובן, אבל זה מה שאני אוספת...
דרך אגב אבא של נעם, מצוין שאתה המנהל, הפורום התשנה.
 
תותי שלום,

שמח לראות אותך שוב. מתי נזכה לראות קצת מהאוסף שלך? יש סורק? יש כרטיס מועדון? קדימה.
 

tootbanana

New member
הי הי!!!

תודה לכולם!! אני מאוד שמחה לחזור לפורום, וראיתי שהוא התפתח. כל הכבוד!!! אני יעלה בקרוב תמונה של חלק מהאוסף שלי, יש לסורק שלי קצת בעיות, אבל לא נורא. יש פה הרבה חדשים! איזה יופי
 
למעלה