חזרתי!
היה טיול נפלא, כיף לא נורמלי. היום היה היום הראשון ללימודים, ילדת-כתה-א' היתה נרגשת והלכה בשמחה ודילוגים, ילד-כתה-ה' היה נרגש (אבל כמובן שלא רואים) והלך בשמחה ודילוגים גם כן... איזה ילדים, יהלומים!! וגם... חשוב חשוב... עשיתי היום שקיפות עורפית!! והיה מצויין! ורואים את התינוקי... אוף איזה דבר מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה טיול נפלא, כיף לא נורמלי. היום היה היום הראשון ללימודים, ילדת-כתה-א' היתה נרגשת והלכה בשמחה ודילוגים, ילד-כתה-ה' היה נרגש (אבל כמובן שלא רואים) והלך בשמחה ודילוגים גם כן... איזה ילדים, יהלומים!! וגם... חשוב חשוב... עשיתי היום שקיפות עורפית!! והיה מצויין! ורואים את התינוקי... אוף איזה דבר מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!