חזרתי!

תומרונתם

New member
מנהל
חזרתי!

היה טיול נפלא, כיף לא נורמלי. היום היה היום הראשון ללימודים, ילדת-כתה-א' היתה נרגשת והלכה בשמחה ודילוגים, ילד-כתה-ה' היה נרגש (אבל כמובן שלא רואים) והלך בשמחה ודילוגים גם כן... איזה ילדים, יהלומים!! וגם... חשוב חשוב... עשיתי היום שקיפות עורפית!! והיה מצויין! ורואים את התינוקי... אוף איזה דבר מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
בשעה טובה

על החזרה לבית הספר... ויותר מכל על השקיפות שיצאה תקינה! שכל הבדיקות יעברו בשלום!
 
ברוכים השבים../images/Emo13.gif

איזה נחת - מהגדולים, וגם מההוא\היא שבבטן
שימשיך ככה
 
למעלה