חזרתי ^^ קולולולו חח חזרתי מאבט"ש של שבוע במעיין ברוך היה נהדר, קצת ראש שקט יאללה חוזרים להרים את הפורום אגב ראיתם את אפרת במה קשור? חחח היא היתה חמודה רצחחח