חזרתי ^^

הורס 17

New member
חזרתי ^^../images/Emo75.gif

קולולולו חח חזרתי מאבט"ש של שבוע במעיין ברוך היה נהדר, קצת ראש שקט יאללה חוזרים להרים את הפורום אגב ראיתם את אפרת במה קשור? חחח היא היתה חמודה רצחחח
 
היא היתה מצחיקה../images/Emo99.gif

אבל עדיין השיר בסוף אומנם היה לו עיבוד כמו שאפרת יודעת אבבל המילים
עדיין המזרחיות יצאה ממנו
 
למעלה