Rocketshipper
New member
חזרתי!!!!!!! ^_^
נכון שנורא נורא נורא נורא נורא נורא התגעגעתם אליי????? ייאיי!!!!! אני פה!!!!! Thats why they call me slim shippy, im back, im back... בקשר למה שהיינו רוצים שיקרה בפרק אחרון: אממממ....הרעיון שג´סי וג´יימס יתחתנו מוצא חן בעיני ^_^ אבל אני טיפה יותר ראליסטית (התקציר הבא הוא שיפי בכל מיני צורות *של עשירים* ^_^ המבין יבין: אני חושבת שיקרה משהו ממש מסוכן ומפחיד שיגרום לג´יימס להגיד לג´סי שהוא אוהב אותה, אבל לא במילים מדויקות כאלה....אבל באותה כוונה..משהו עם החזקת ידיים ובסגנון הסנט אן+צרות של עשירים *_* וג´סי תבכה כזה והכל ותחבק אותו...אני לא אפרט כי פשוט אין לי מילים שמספיקות לתאר את היופי שיהיה בזה אש כמובן ינסה להציל את העולם ויעשה משהו מסוכן ואז יצנח ויתעלף..מיסטי ככזה תרוץ אחריו ותתחיל לבכות ולהגיד לו שכל הריבים שלהם והכל..היה הצגה אחד גדולה ובעצם כן אכפת לה ממנו..(אני לא אגיד שהיא אומרת שהיא אוהבת אותו...לדעתי היא תגיד את הנ"ל) ודמעותיה כמובן יעירו את אש (כמה פוקימוני) והוא יגיד שהוא שמע כל מה שהיא אמרה (אבל לא היה ער...) ואז הם יתחבקו כזה והוא יגיד "נדמה לי...נדמה לי שגם לי אכפת..." והם יחייכו כזה.....ומפה אין לי רעיון למה עוד יקרה ;_; ווי...כתבתי משהו פוקישיפי! (זוכה לאהדתן של הילה וסבינה)
נכון שנורא נורא נורא נורא נורא נורא התגעגעתם אליי????? ייאיי!!!!! אני פה!!!!! Thats why they call me slim shippy, im back, im back... בקשר למה שהיינו רוצים שיקרה בפרק אחרון: אממממ....הרעיון שג´סי וג´יימס יתחתנו מוצא חן בעיני ^_^ אבל אני טיפה יותר ראליסטית (התקציר הבא הוא שיפי בכל מיני צורות *של עשירים* ^_^ המבין יבין: אני חושבת שיקרה משהו ממש מסוכן ומפחיד שיגרום לג´יימס להגיד לג´סי שהוא אוהב אותה, אבל לא במילים מדויקות כאלה....אבל באותה כוונה..משהו עם החזקת ידיים ובסגנון הסנט אן+צרות של עשירים *_* וג´סי תבכה כזה והכל ותחבק אותו...אני לא אפרט כי פשוט אין לי מילים שמספיקות לתאר את היופי שיהיה בזה אש כמובן ינסה להציל את העולם ויעשה משהו מסוכן ואז יצנח ויתעלף..מיסטי ככזה תרוץ אחריו ותתחיל לבכות ולהגיד לו שכל הריבים שלהם והכל..היה הצגה אחד גדולה ובעצם כן אכפת לה ממנו..(אני לא אגיד שהיא אומרת שהיא אוהבת אותו...לדעתי היא תגיד את הנ"ל) ודמעותיה כמובן יעירו את אש (כמה פוקימוני) והוא יגיד שהוא שמע כל מה שהיא אמרה (אבל לא היה ער...) ואז הם יתחבקו כזה והוא יגיד "נדמה לי...נדמה לי שגם לי אכפת..." והם יחייכו כזה.....ומפה אין לי רעיון למה עוד יקרה ;_; ווי...כתבתי משהו פוקישיפי! (זוכה לאהדתן של הילה וסבינה)