חזרתי!!!!!!! ^_^

Rocketshipper

New member
חזרתי!!!!!!! ^_^

נכון שנורא נורא נורא נורא נורא נורא התגעגעתם אליי????? ייאיי!!!!! אני פה!!!!! Thats why they call me slim shippy, im back, im back... בקשר למה שהיינו רוצים שיקרה בפרק אחרון: אממממ....הרעיון שג´סי וג´יימס יתחתנו מוצא חן בעיני ^_^ אבל אני טיפה יותר ראליסטית (התקציר הבא הוא שיפי בכל מיני צורות *של עשירים* ^_^ המבין יבין: אני חושבת שיקרה משהו ממש מסוכן ומפחיד שיגרום לג´יימס להגיד לג´סי שהוא אוהב אותה, אבל לא במילים מדויקות כאלה....אבל באותה כוונה..משהו עם החזקת ידיים ובסגנון הסנט אן+צרות של עשירים *_* וג´סי תבכה כזה והכל ותחבק אותו...אני לא אפרט כי פשוט אין לי מילים שמספיקות לתאר את היופי שיהיה בזה אש כמובן ינסה להציל את העולם ויעשה משהו מסוכן ואז יצנח ויתעלף..מיסטי ככזה תרוץ אחריו ותתחיל לבכות ולהגיד לו שכל הריבים שלהם והכל..היה הצגה אחד גדולה ובעצם כן אכפת לה ממנו..(אני לא אגיד שהיא אומרת שהיא אוהבת אותו...לדעתי היא תגיד את הנ"ל) ודמעותיה כמובן יעירו את אש (כמה פוקימוני) והוא יגיד שהוא שמע כל מה שהיא אמרה (אבל לא היה ער...) ואז הם יתחבקו כזה והוא יגיד "נדמה לי...נדמה לי שגם לי אכפת..." והם יחייכו כזה.....ומפה אין לי רעיון למה עוד יקרה ;_; ווי...כתבתי משהו פוקישיפי! (זוכה לאהדתן של הילה וסבינה)
 

אורי.14

New member
ובעוד

מיסטי ואש מחובקים, המצלמה מתחרקת, אפשר להבחין בכל הפוקמונים שבשדות ושל הנודניקים, המצלמה עולה לכיוון העננים, שכעת רואים את מיו מרחף שם למעלה, והמצלמה נעצרת בכדור הפורח של צוות רוקט, בו ג´סי ג´יימס ומיאו צופים בנודניק, בוכים, ומחליטים כי מהיום הם יהיו טובים -סוף- ;_;
 
ואחרי הכתוביות

מתוך החושך פתאום מופיע הבניין של צוות רוקט, המצלמה מטפסת במהירות עד לקומה האחרונה ונכנסת פנימה שם רואים את קאסידי ובוטש מתמזמזים על השולחן של הבוס. הסוף הסופי בהחלט
 
או וכמעט שכחתי...

טוב שוב שכחתי אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא (המציאו את המשפט הזה בשבילי) WELCOME BACK
 

mr. man

New member
מעניין אותי לדעת

איפה הבוס בזמן שהם מתמזמזים שם? בטח רואה סרט של צ´יקוריטה ובלבזור מאחורי השיחים...
 

mr. man

New member
אתה טועה

הם לא הבוס. הבוס של צוות רוקט הוא ובפאט!! תכניס את זה לראש שלך!
 

Rocketshipper

New member
אם הבוס היה וובופאט.....

כל הפוקימונים של כל הצוותי רוקט היו עושים מרד נגדם וכל הזמן יוצאים מהפוכדור שלהם עד שצוות רוקט היה מתפרק ולא היו שומעים ממנו עוד ואז ג´סי וג´יימס יתחתנו ואז מיאו ידרס *זהו סופו של כל חתול*
 

E2K

New member
אהם....

כבר לא זוכרת אותי? וואהה! הלוואי וזה יקרה...בהחלט הגיוני!
 
למעלה