חזרנו לקפריסין

Naftali Segev

New member
אני בטוח שאתה כותב מנסיון

אך לפי התמונות המצורפות אני לא יודע אם לכך התכוון יצרן המטוס
לפי תמונת מד המהירות שהעלה שי הקו הירוק על המד נגמר ב108 קשר וה VNE של המטוס הוא 135 קשר
כך שטיסה ב120 קשר היא דיי במרכז הקשת הצהובה והורדת אף קלה בנתונים אלו יכולה לגרום למהירות לעבור VNE בקלות
מעבר לכך נותר רק להתפעל מהביצועים של המטוס ובכך שאתם יכולים להנות משניי העולמות בו זמנית
שים כמה תמונות של המכשירים (מכשירי מנוע, גובה, VSI ומהירות) כשהמטוס בשיוט על 120 קשר
 
רצית תמונות ? פיינל בלרנקה

תמונה ששוה אלף מילים, שים לב לכבד שממתין במפתן מסלול.....
לעומת זאת בארץ שמתקרב אז״מ לשדה מבוקר , המדינה עולה כוננות לרמה של איום לאומי. (סתם מעליב)

לעניין ביצועי המטוס
המטוס מאפשר לנו להנות מטווח ארוך ומהירות שיוט גבוהה.
יחד עם זאת , מהירות ההזדקרות של הטקסן החדש ירדה ביחס לדגם הקודם .

גם וגם.
הכיף הגדול להיות עם המטוס בשדה תעופה בינלאומי ומחרת לנחות במנחת פיליפ.
אין באמת דבר כזה ״מנחת פיליפ״, מדובר בשביל ליד החווה של פיליפ שמוכר לבנה עם שמן זית וסלט ירקות.

הישגים חדשים
בכל טיסה לחו״ל שברנו תקרת זכוכית חדשה.
הפעם היו שניים:
- חזרנו לראשונה לראשון בנתיב המערבי.
- בנוסף זוהי הפעם הראשונה שהיינו החו״ל ולא תדלקנו בחו״ל .
ראשון - > חיפה - > לרנקה -> חיפה -> ראשון ונחיתה עם דלק לשעתיים וחצי.
 

דש1

New member
גם זו תמונה יפה

טכסן בחיפה לפני המראה ליד הפיאג'יו אוואנטי.
מישהו אמר שהפיאג'יו הוא המהיר ביותר עם מנועי טורבו פרופ.
 

ZeevRozenek

New member
דורון, כדי שהתמונה תהיה באמת יפה

קצת בּוּטוּקס
 
יורם, שאלת שאלה טובה.

ה״לג״ ראשון חיפה וחזרה היה האתגר הגדול ביותר באישור הטיסה.
עוקף נתנב״ג כאמור סגור.
הנתיב החלופי שהגשנו לרת״א לא אושר.
חציית שדה דב לא מאושר.
ייאוש מוחלט !

לפיכך, הפתרון היחידי היה להגיש מרשה חריג מערבית ל CTR שדה דב.
הזוי לחלוטין , אבל זה מה שיש.

בפועל , על פי הנחיות המגדל טסנו בנתיבי CVFR (טל ממגדל שדה דב יאשר את המעבר ה״נקי״)
גם החברים לדלתון היו צריכים לטוס דרך הבקעה והיה ארוע מפואר.

״הילדים״ הצליחו להנות מתעופה בסוף שבוע , למרות ש״ההורים״ לא עזרו .....
 

רםפ

New member
תודה. אגב, זה לא יורם, שמי רם פרייס

והייתי בין אלה שטסו מראשון לדלתון דרך שער הגיא ...
עניין אותי לדעת אם גם אתם ביקרתם בבקעת הירדן בדרך לחיפה.
אשמח אם תוכל לפרט מעט בפרטי על הליך אישור המירשה החריג שלכם.
 
אני חושב שאם מדובר במטוסים כמו שלך

יש לכם רק יתרונות מכל הבחינות על רוב מטוסי הססנה בארץ החד מנועי אם לא על כולם. מהירות, מכשור ואמינות ואם אני מבין נכון גם בטווח.

לכן אין שום הבדל בין טקסן ו-GA למעט 2 מקומות בטיסות ארוכות. תוסיף לכך מנוע תעופתי, למה ש-LSA כמוכם יהיו בכלל מוגבלים במשהו?
 

רמי בר1

New member
בנוסף לסירה של יוסי סוראיה,

שעל קיומה למדתי כאן,היו עוד 31 סירות.צי שלם.
לא שמעתי בתקשורת על טייס שהמשיך כשייט,וזה מצויין.
יוסי!!!!!!!!! יומן מסע, תמונות, נו???
מישהו????
 
למעלה