עמוד השדרה
New member
ממש לא נכון שאין תהליך שיביא לפתרון
נתיבי ישראל עוסקת בתכנון הפרויקט של המסילה הנוספת ויש לה כבר תכנון שמוסכם גם על רכבת ישראל.
והדיון הקודם בנושא עלה בעקבות כתבה שסיפרה על כך שרכבת ישראל וחברה בינלאומית העלו הצעה למנהרות מתחת לאיילון בגלל שהפרויקט לא מתקדם.
כך שטענתך שאף אחד לא מתעסק עם זה פשוט מופרכת לחלוטין.
ממש לא נכון שאין תהליך שיביא לפתרוןמתי יהיה תיכנון מפורט של הכפלת המסילה?
אף אחד לא יודע.
למה?
כי אין פתרון מוסכם , אפילו לא תחילה של פתרון , אפילו לא תהליך שיביא לפתרון.
ולמה זה?
או שלא באמת דחוף (כי יש אלטרנטיבות תפעוליות) או שלא ריאלי לביצוע מבחינה כלכלית ולכן אף אחד לא מתעסק עם זה.
הרשת הרכבתית הקיימת ואופן פעולתה לא ניתנו לעם ישראל במעמד הר סיני ואף אחד לא בדק באמת מה המשמעות התיפעולית של הבאת קיבולת מסילות איילון הקיימות למקסימום והשקעה במסילה מקבילה בכביש 4.
גם לא בדקו משמעויות כלכליות של זה מול זה, כך שהצהרת "אין אלטרנטיבה" מבוססת על תחושת בטן המושפעת מהמצב הקיים.
לפני שמוציאים 5-6 מליארד ש"ח רק על הטיית נחל איילון , ראוי לבדוק היטב חלופות
נתיבי ישראל עוסקת בתכנון הפרויקט של המסילה הנוספת ויש לה כבר תכנון שמוסכם גם על רכבת ישראל.
והדיון הקודם בנושא עלה בעקבות כתבה שסיפרה על כך שרכבת ישראל וחברה בינלאומית העלו הצעה למנהרות מתחת לאיילון בגלל שהפרויקט לא מתקדם.
כך שטענתך שאף אחד לא מתעסק עם זה פשוט מופרכת לחלוטין.