Ccyclist
Well-known member
במקרה כזה אולי עדיף רציף רביעי תת קרקעי בשלום בלבד.
פורטל במסילה המערבית או השניה ממערב, מנהרה קצרה בת כמה מאות מטרים מתחת למפלס התחנה הקיימת או הכביש, ופורטל שני לאותה המסילה בעברה השני של התחנה. יתכן שאם מדובר במסילה השניה ממערב אפשר לדבר גם על 2 רציפים תת קרקעיים, האחד בכיוון הרגיל והשני אולי גם לחיוגים או קיבולת עתידית. זול יותר ממינהור כביש תלת מסלולי שצריך לשמור גם על גישה למחלף.
במקרה כזה אולי עדיף רציף רביעי תת קרקעי בשלום בלבד.פתרון מעולה, אני בעד
בעיקרון צריך יהיה לחשוב על פתרונות לאוורור ולפתחי מילוט וכל הדברים האלו, אבל על זה במילא חושבים כי רוצים לעשות קירוי לנתיבי איילון
פורטל במסילה המערבית או השניה ממערב, מנהרה קצרה בת כמה מאות מטרים מתחת למפלס התחנה הקיימת או הכביש, ופורטל שני לאותה המסילה בעברה השני של התחנה. יתכן שאם מדובר במסילה השניה ממערב אפשר לדבר גם על 2 רציפים תת קרקעיים, האחד בכיוון הרגיל והשני אולי גם לחיוגים או קיבולת עתידית. זול יותר ממינהור כביש תלת מסלולי שצריך לשמור גם על גישה למחלף.